کارما مسعود صادقلو | دانلود اهنگ کارما مسعود صادقلو + متن کامل + ویدیو

مسعود صادقلو – کارما

دانلود اهنگ جدید مسعود صادقلو به نام کارما با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کارما مسعود صادقلو از رسانه موزیکیشو

Masoud Sadeghloo Karma Download mp3 320 + Lyrics text

مسعود صادقلو – کارما

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مسعود صادقلو
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مسعود صادقلو – کارما

میرفتم از دست میرفتی از قصد سوزوندیمو دودش تو چشمای خودت رفت اونم ولت کرد رفت و لهت کرد خون به دلم کردی اونم خون به دلت کرد بیچاره قلبم که باورت کرد هی تو میرفتی و میگفت دوباره برگرد سخته باورش تلخ شه آخرش بد کرد باهام آورد به جام ولی دوست دارمش این به اون در از این در رد شدی رد شد از اون در تو میگقتی عاشقه چی شد نموند پس من که چاره یه دنیا بودم و چاره تو تو نزاشتی چاره ای رفتی شدم آواره تو حالا دست از پا دراز تر اومدی بازم سراغم ته دیوونگیه بازم بشم دیوونه تو این به اون در از این در رد شدی رد شد از اون در تو میگقتی عاشقه چی شد نموند پس
توضیحات

مسعود صادقلو خواننده پاپ موسیقی کشورمان که متولد سال ۶۵ است و از سال ۹۵ به خوبی در موسیقی پاپ شناخته شده است، این روزها کم کار شده و از طرفی نیز به دنبال اخذ مجوز فعالیت قانونی خود است. این خواننده دوست داشتنی از سال ۹۵ و در پی چندین همکاری مشترک با به اصطلاح فیت های موفق توانست بسیار موفق عمل کند و در موسیقی پاپ خوش بدرخشد. شعرهای خاص و صدای جذاب خودش از عوامل اصلی بود و همکاری با مسعود جهانی، رضا شیری و … از دیگر عوامل کمک کننده به وی در این مسیر بودند.

این خواننده اولین بار با عاشق چشماتم در کنار علیشمس کار حرفه ای را شروع کرد و پس از آن نیز با آهنگ های یادگاری ، همنفس با علیشمس، یار قدیمی توانست به شهرت خوب و موفقیت بالایی دست پیدا کند. از طرفی به گفته خودش چون ننبل است و نمیتواند همه کارها را خودش انجام دهد، ترجیح میداد تا با یک تیم حرفه ای همکاری بلند مدت داشته باشد که این امر باعث آشنایی با تیم مسعود جهانی، مهدی حسینی و بعضا حضور علی پیشتاز شد. نتیجه این کارها قطعات فوق العاده دیوونه بازی، با تو این دل، نیمه گمشده، آخر شب و زیر بارون بود.

از طرفی خواندن تیتراژ فیلم سینمایی خفگی و همچنین همکاری موفق و فوق العاده با خواننده معروف ترک الیاس یالچینتاش و قطعه هیچ باعث شد تا از ستارگان خاص موسیقی پاپ کشور باشد.

مسعود صادقلو خواننده احساسی و جوان کشورمون که طبق گفته خودش قرار است به زودی از دنیای موسیقی خداحافظی کند، آهنگ کارما از آخرین آلبوم خود به نام خداحافظی را رونمایی کرد. این آهنگ احساسی و عاشقانه که شعر آن را خود محمد بیرانوند سروده است، یکی از 7 قطعه آلبوم خداحافظی اوست. آهنگسازی اینکار را نیز عماد طغرایی برعهده دارد.

البته که باید گفت خداحافظی در دنیای موسیقی رسم است و هر خواننده در عمر حرفه ای خود حداقل دو سه باری خداحافظی میکند که بیشتر به ابزاری برای جلب توجه تبدیل شده است. حال با شروع سال جدید مسعود صادقلو قول داده پر قدرت تر از قبل به انتشار آهنگ های جدید و با کیفیت بپردازد که امیدواریم در این امر موفق باشد.

امیدواریم از این آهنگ زیبا و ویدیوی آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: