آرون افشار پناه عاشقان ❤️ دانلود اهنگ جدید آرون افشار لحظه ای حال مرا ببین پناه عاشقان + متن کامل

آرون افشار – پناه عاشقان

دانلود اهنگ جدید آرون افشار به نام پناه عاشقان با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ پناه عاشقان آرون افشار از رسانه موزیکیشو

Aron Afshar Panahe Asheghan Download mp3 320 + Lyrics text

آرون افشار – پناه عاشقان

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 32

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم آرون افشار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آرون افشار – پناه عاشقان

من بریدم از همه رسیده ام به تو رسیده ام به تو به تو پناه عاشقانه ام من شکسته قایقم تو ساحل منی بی تو من پر از بهانه ام من رسیده ام به تو رها نکن مرا که تو امید آخر منی شک ندارد عشق تو همیشه عاشقم ببین تمام باور منی ببین لحظه ای حال مرا ببین برگی ام افتاده بر زمین من تو را میخواهمت همین ببین لحظه ای حال مرا ببین برگی ام افتاده بر زمین من تو را میخواهمت همین من تو را میخواهمت همین مرا جواب میکند سکوت چشمهای تو رواست تنگی نفس حواسم هوای تو بریده ام دل از همه ببین به تو رسیده ام به کوچه های خلوت همیشه مبتلای تو ببین لحظه ای حال مرا ببین برگی ام افتاده بر زمین من تو را میخواهمت همین ببین لحظه ای حال مرا ببین برگی ام افتاده بر زمین من تو را میخواهمت همین من تو را میخواهمت همین من تو را میخواهمت همین
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ قدیمی میباشد.

آرون افشار نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان ترانه پناه عاشقان را به بازار داد. آرون افشار خواننده جوان و دوست داشتنی که با داشتن صدای خاص و کارهای زیبایش توانسته مسیر موفقیت را به خوبی طی کند و در این مسیر با کمک تیم قوی کاری علی الخصوص معین راهبر بتواند پله های موفقیت و خوشبختی را طی کند.
از اواخر سال 96 بود که قطعه جانم باش با سرعت نور در فضای مجازی و در میان مخاطبین رد و بدل میشد. این آهنگ فوق العاده همچون یک ویروس به تمامی میکس ها و مهمانی ها راه یافت و همگان به دنبال صاحب این صدا بودند. جانم باش آرون افشار مسیر موفقیت را تا میزان خوبی برای او هموار کرد.

آرون افشار از خواننده های جوانی است که توانسته به خوبی با انتشار موزیک های بسیار دلنشین درمیان خواننده های سرشناس بعد از گذشت مدت کوتاهی شهرت مورد نیاز را بدست بیاورد. این خواننده که سنی پایین دارد اما با همان سن پایین فعالیت های هنری خود را انجام داده است و با صدای بسیار دلنشین سنتی خود مشغول انتشار موزیک های تلفیقی می باشد.

آرون افشار به مانند همکاری بهنام بانی با حامد برادران .. رابطه صمیمی با معین راهبر دارد. معین راهبر آرون افشار را از استعداد های موسیقی کشور می داند و او را به سمت تولید کارهای شنیدنی برده است. با شیوع بیماری کرونا این خواننده نیز از دنیای موسیقی فاصله گرفته است و سعی دارد تا در کوتاه ترین زمان موزیک خود را به انتشار برساند.

شما می توانید اهنگ های شاد و سایر اهنگ های آرون افشار را از رسانه موزیکیشو دانلود کرده تا نهایت لذت را برده باشید.

آرون که اکنون وظیفه سنگینی بر دوش خود میدید، سعی میکرد با انتخاب های خاص و هوشمندانه، کیفیت کارهای تولیدی را بالا ببرد و با انتشار آهنگ های شاد و زیبایی جون طبیب ماهر و گیسو پریشان توانست رضایت مخاطبین خود را جلب کند.
آرون دوست داشتنی که قبل از عید به مناسبت عید 99 آهنگ شاد و ریتمیک زلزله را منتشر کرده بود، اینبار با آهنگ احساسی و عاشقانه پناه عاشقان برگشته است که این آهنگ را به مناسب ماه رمضان خوانده است.

دنیای موسیقی خوشحال است که آرون افشار با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. پناه عاشقان اثری فوق العاده از آرون افشار است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. آرون افشار سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار پناه عاشقان بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود پناه عاشقان آرون افشار جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست آرون افشار که مربوط به انتشار پناه عاشقان میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی آرون افشار با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ پناه عاشقان همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. آرون افشار با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک پناه عاشقان تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای آرون افشار در ترانه پناه عاشقان لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
آریو گفته:

درسته هرکسی یک نظر داره ولی هرکسی میگه بده خودش بد میشنوه صداش عالی هست

آریو گفته:

هرکسی یک نظری داره از نظر من عالی بود

احمد گفته:

هر هیچی نگم بهتره فقط گوش کن چی بگم

مریم گفته:

اصلا خوشم نیومد

Sara گفته:

عالی

امیر گفته:

فدایی داری آرون افشارقشنگ بود

a.b گفته:

دمت گرم

کیوان گفته:

لینک‌ها تست شدند. لطفا یک بار دیگر تست کنید و کمی منتظر بمانید. با تشکر

محمد گفته:

اصلا برامن بالا نمیاره

فرخنده گفته:

عالی

نیلو گفته:

عزیزم عالی عالی عالی و بی نظیری

ابوالفضل گفته:

مگه میشه آرون آهنگی بخونه وعالی نباشع گاقعا اینکارشم عالیه ماشالله همه احساسیو از ته قلب دمش گرم

Amir گفته:

عالی خیلی خوب ??????❤❤❤❤

مرده متحرک??? گفته:

عالی بود

فرهاد گفته:

عاااآلیه