دانلود اهنگ حال دلم آصف آریا + متن کامل

آصف آریا – حال دلم

دانلود اهنگ جدید آصف آریا به نام حال دلم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ حال دلم آصف آریا از رسانه موزیکیشو

Asef Aria Hale Delam Download mp3 320 + Lyrics text

آصف آریا – حال دلم

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 144

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم آصف آریا
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آصف آریا – حال دلم

چشمای تو نقاشیه انقد آرومی که قلبم میره دور از حاشیه تو مثل دارویی برام قد دریایی ولی حتی یه قطرت کافیه وقتی بهم میریزم سر موقع میرسی منو مرتب میکنی من خیلی برات میمیرم خوبه که توام یه وقتایی برام تب میکنی حال دلم وصله به حال دلت جون من جون خودت عوض نشو واسه دلم خوبه چون آب و گلت عشقمون چه خوشگله کنار هم حال دلم وصله به حال دلت جون من جون خودت عوض نشو واسه دلم خوبه چون آب و گلت عشقمون چه خوشگله کنار هم تو رگام خونی واسه من تشنه تو مثل بارونی آخه همه جوره قشنگی هم با موهای مشکی هم موی رنگی حال دلم وصله به حال دلت جون من جون خودت عوض نشو واسه دلم خوبه چون آب و گلت عشقمون چه خوشگله کنار هم حال دلم وصله به حال دلت جون من جون خودت عوض نشو واسه دلم خوبه چون آب و گلت عشقمون چه خوشگله کنار هم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

آصف آریا را می توان از دسته خواننده های نوظهور دنیای موسیقی معرفی کرد که به خوبی توانسته است در این زمینه شهرت و محبوبیت بالایی را بدست بیاورد. این هنرمند در ابتدای ورود به عرصه موسیقی با انتشار موزیک «پایتم من» توانست به خوبی در قلب شنونده های موسیقی جایگاهی را برای خود انتخاب کند.

این هنرمند با سایر خواننده های و گروه های موسیقی کشور نیز فعالیت داشته است. برای مثال می توان به گروه پازل بند اشاره کرد که همکاری بسیار صمیمی را با این خواننده دوستداشتنی انجام داده اند و همچنین همکاری آصف عزیز با سهراب پاکزاد یکی دیگر از دلایل شهرت وی در عرصه موسیقی می باشد.

اکنون آٌف آریا توانسته است بعد از مدتی سکوت و انزوا آهنگ جدیدش به نام حال دلم را روانه بازار موسیقی کند. تنظیم این کار هنری این بار توسط مسعود جهانی و میکس و مستر این اثر زیبا را مهدی آذر انجام داده است. هم اکنون می توانید اهنگ حال دلم آٌف آریا از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل ترانه دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ عاشقانه و احساسی آصف آریا حال دلم نهایت لذت و استفاده را برده باشید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار آصف آریا خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب حال دلم را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده حال دلم در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. آصف آریا در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. حال دلم آصف آریااز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. آصف آریا نیز در حال دلم تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه حال دلم حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که آصف آریا با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. حال دلم اثری فوق العاده از آصف آریا است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. آصف آریا سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار حال دلم بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود حال دلم آصف آریا جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست آصف آریا که مربوط به انتشار حال دلم میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی آصف آریا با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک حال دلم همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. آصف آریا با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک حال دلم تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای آصف آریا در موزیک حال دلم لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: