دانلود اهنگ ساعت شنی آصف آریا + متن کامل

آصف آریا – ساعت شنی

دانلود اهنگ جدید آصف آریا به نام ساعت شنی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ساعت شنی آصف آریا از رسانه موزیکیشو

Asef Aria Saat Sheni Download mp3 320 + Lyrics text

آصف آریا – ساعت شنی

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 12

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم آصف آریا
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آصف آریا – ساعت شنی

اومدم باز لب دریا تک و تنها به یادت، به یادت جاتو به هیچکی ندادم توی قلبم دلم میخوادت، دلم میخوادت یه ساعت شنی تو دستمه خستم از بس که نیومدی رفتی که بری قرارمون این نبود، اینجوری رد شی که خاطرم بشی قرار بود! مال من بشی یه ساعت شنی تو دستمه خستم از بس که نیومدی رفتی که بری قرارمون این نبود، اینجوری رد شی که خاطرم بشی قرار بود! مال من بشی مینویسم اسمتو باز روی شنای ساحل من هنوز دیوونتم نیای نمیشم عاقل از تو به دریا میگم از تو به موجا میگم به خدا داد میزنم اسمتو هر جا میگم اسمتو هر جا میگم یه ساعت شنی تو دستمه خستم از بس که نیومدی رفتی که بری قرارمون این نبود، اینجوری رد شی که خاطرم بشی قرار بود! مال من بشی یه ساعت شنی تو دستمه خستم از بس که نیومدی رفتی که بری قرارمون این نبود، اینجوری رد شی که خاطرم بشی قرار بود! مال من بشی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ قدیمی میباشد.

آصف آریا که در ۳-۴ ماه اخیر بسیار پرکارتر از پیش شده است ، بعد از ترانه ی بسیار بسیار موفق آتیش ، این بار ساعت شنی را به بازار موزیک روانه کرده است. آصف آریا با آتیش به قدر پایتم من ترکوند و در همه پادکست های سال تا به این جا حضور موفقی داشته است. همین امر انتظارها را از او برای ساعت شنی نیز بسیار بالا برد. ساعت شنی آصف آریا هم ولی همانطور که انتظار میرفت بسیار ترکوند و خواسته ی طرفداران او را برآورده کرد.

امیدواریم از شنیدن اهنگ ساعت شنی اصف اریا لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که آصف آریا با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. ساعت شنی اثری فوق العاده از آصف آریا است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. آصف آریا سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار ساعت شنی بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود ساعت شنی آصف آریا جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست آصف آریا که مربوط به انتشار ساعت شنی میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی آصف آریا با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ ساعت شنی همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. آصف آریا با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه ساعت شنی تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای آصف آریا در قطعه ساعت شنی لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد آهنگ ساعت شنی آصف آریا را نشنیده باشد. آصف آریا دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی آصف آریا برای آهنگ فوق العاده ساعت شنی و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا ساعت شنی آصف آریا همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه ساعت شنی در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام آصف آریا در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت ساعت شنی پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ آصف آریا ساعت شنی خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود آصف آریا نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ ساعت شنی تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. آصف آریا نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ ساعت شنی فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن ساعت شنی آصف آریا لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: