احسان خواجه امیری نابرده رنج | برام هیچ حسی شبیه تو نیست خواجه امیری + متن کامل

احسان خواجه امیری – نابرده رنج

دانلود آهنگ قدیمی احسان خواجه امیری به نام نابرده رنج با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نابرده رنج احسان خواجه امیری از رسانه موزیکیشو

Ehsan Khajeh Amiri Naborde Ranj Download mp3 320 + Lyrics text

احسان خواجه امیری – نابرده رنج

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 125

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم احسان خواجه امیری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ احسان خواجه امیری – نابرده رنج

برام هیچ حسی شبیه تو نیست کنار تو درگیر آرامشم همین از تمام جهان کافیه همین که کنارت نفس میکشم برام هیچ حسی شبیه تو نیست تو پایان هر جستجوی منی تماشای تو عین آرامشه تو زیباترین آرزوی منی منو از این عذاب رها نمیکنی کنارمی به من نگاه نمیکنی تمام قلب تو به من نمیرسه همین که فکرمی برای من بسه منو از این عذاب رها نمیکنی کنارمی به من نگاه نمیکنی تمام قلب تو به من نمیرسه همین که فکرمی برای من بسه از این عادت با تو بودن هنوز ببین لحظه لحظم کنارت خوشه همین عادت با تو بودن یه روز اگه بی تو باشم منو میکشه یه وقتایی اینقدر حالم بده که میپرسم از هر کسی حالتو یه روزایی حس میکنم پشت من همه شهر میگرده دنبال تو همه شهر میگرده دنبال تو منو از این عذاب رها نمیکنی کنارمی به من نگاه نمیکنی تمام قلب تو به من نمیرسه همین که فکرمی برای من بسه منو از این عذاب رها نمیکنی کنارمی به من نگاه نمیکنی تمام قلب تو به من نمیرسه همین که فکرمی برای من بسه
توضیحات

نابرده رنج احسان خواجه امیری را می توان از عاشقانه ترین کارهای استاد عاشق موسیقی پاپ ایران دانست که اتفاقا آهنگ شماره ۱۰ آلبوم عاشقانه های احسان خواجه امیری نیز هست!

ترانه ای بی نهایت احساسی و خاص که دل سنگ را هم آب خواهد کرد. برام هیچ حسی شبیه تو نیست را حداقل یک بار گوش داده ایم یا شنیده ایم که دوستام با خود زمزمه کند. ترانه ای که دیگر می توان آن را نوستالژیک نامید چون هر کسی با آن خاطره ای دارد.

آهنگسازی نابرده رنج را علیرضا افکاری انجام داده و ترانه سرای این قطعه روزبه بمانی بوده است. همچنین تنظیم و میکس و مسترینگ کار با هومن نامداری بوده است.

امیدواریم از شنیدن این ترانه بسیار زیبا و عاشقانه در کنار عشقتان نهایت لذت را ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: