دانلود آهنگ تلخی احسان دریادل | کیفیت اصلی MP3 + متن

احسان دریادل – تلخی

دانلود اهنگ جدید احسان دریادل به نام تلخی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تلخی احسان دریادل از رسانه موزیکیشو

Ehsan Daryadel Talkhi Download mp3 320 + Lyrics text

احسان دریادل – تلخی

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 106

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ احسان دریادل – تلخی

تو چشماش یه دنیای رنگی رو داره دل من به جز اون که دردی نداره نه هستش و حتی نمیاد سراغم نباشه نمیخوام که بارون بباره یه لیلای بی عشق و احساسی بوده هنوزم برای نبودش که زوده خیالش یه سر درده که تو سرم هست نباشه نفس نیست توی سینه دوده تلخی رو تو خوب بلدی شیرین بودن کاره تو نیست روزای خوبت با منه که دیگه قسمت تو نیست تلخی رو تو خوب بلدی شیرین بودن کاره تو نیست روزای خوبت با منه که دیگه قسمت تو نیست منه دیوونه رو تو دیوونه کردی قبلنا درمون الانا دردی دورا دور بدون دلم هواتو داره منمو قلبی که بی کس و کاره روبه رو چشامه هنوز جای خالیش بعده تو خونه رو میزنم آتیش میزنم آتیش تلخی رو تو خوب بلدی شیرین بودن کاره تو نیست روزای خوبت با منه که دیگه قسمت تو نیست تلخی رو تو خوب بلدی شیرین بودن کاره تو نیست روزای خوبت با منه که دیگه قسمت تو نیست
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ قدیمی میباشد.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام احسان دریادل را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با آهنگ فوق العاده تلخی به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، تلخی احسان دریادل قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران احسان دریادل نیز با خوشحالی از انتشار ترانه تلخی حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. تلخی احسان دریادل تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی احسان دریادل با انتشار موزیک جذاب تلخی از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار اهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. احسان دریادل نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک تلخی رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه تلخی احسان دریادل لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

احسان دریادل تلخی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران احسان دریادل را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از احسان دریادل که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران احسان دریادل اهنگ تلخی را جزو بهترین کارهای او می دانند. تلخی احسان دریادل خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه تلخی احسان دریادل را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ تلخی احسان دریادل لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که احسان دریادل با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. تلخی اثری فوق العاده از احسان دریادل است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. احسان دریادل سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار تلخی بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود تلخی احسان دریادل جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست احسان دریادل که مربوط به انتشار تلخی میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی احسان دریادل با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه تلخی همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. احسان دریادل با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار اهنگ تلخی تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای احسان دریادل در اهنگ تلخی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
هانیه گفته:

عالیه.اهنگش و با احساس می خونه و با اهنگش احساسات شو با مردم در میون مذاره

تلخی گفته:

عــــــــــــــــــــــــــــــــــــالی

مهدیار گفته:

عالی بود .. همچین خواننده ای رو باید نگه داشت تو کشور .. یکی ع بهترین صداهایی که شنیدم و آهنگاشو همیشه رو تکرار گذاشتم

مهتا گفته:

عالیه عاشقشم عاشق صداش😍

نیلو گفته:

بدرد نمیخوره