علی یاسینی آهنگ احساسی جدیدش را رونمایی کرد

اسم تو چی داره بالاخره منتشر شد

علی یاسینی در اینستاگرامش با بازخوانی بخشی از آهنگ جدیدش به نام اسم تو چی داره، انتشار آن را در شبکه های مجاز و رسمی منتشر کرد.

اسم تو چی داره بالاخره منتشر شد

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

اهنگ احساسی اسم تو چی داره، بمب جدید علی یاسینی

علی یاسینی  که از خواننده های خوب کشور بحساب می آید برای مدتی است از دنیای موسیقی فاصله گرفته است و سعی دارد تا بعد از ساخت چندین آهنگ آلبوم جدید خود را به انتشار برساند. علی یاسینی سبک مناسب خود را برای ساخت موزیک دارد. معمولا ریتم های این خواننده برای موزیک ها خاص و احساسی می باشد. این خواننده به تازگی به انتشار پستی خبر از پخش موزیک جدید خود را داده است. اهنگ جدید علی یاسینی به نام “اسم تو چي داره”می باشد و برخلاف اهنگ های سابق وی تمامی مراحل ساخت این موزیک را خود او به شخصه انجام داده است. اخیرا در صفحه رسمی اینستاگرام علی یاسینی پستی با توضح زیر منتشر شد که ویدیویی از علی یاسینی جدید بود:

“اسم تو چي داره”
ميتونيد از چنل تلگرام و سايت هاي معتبر دانلود كنيد.
#aliyasini

دانلود اهنگ جدید علی یاسینی

علی یاسینی یکی از خواننده های جوان و بسیار پر طرفدار موسیقی پاپ است. او که متولد سال ۱۳۷۳ است با انشار اهنگ نترس به شهرت رسید. این خواننده جوان و خوش آتیه تا به امروز آهنگ های بسیار زیبایی را منتشر کرده است که باب هر سلیقه ای است و اگر یکبار عشق را تجربه کرده باشید، قطعا می توانید با آن ارتباط برقرار کنید. حالا او بعد از انتشار اهنگ جدیدش، آهنگ جدید دیگری به نام چراغونی را منتشر کرده است که یکی دیگر از شاهکارهای احساسی او محسوب می شود. اگر به شنیدن فول آلبوم علی یاسینی علاقه مند هستید میتوانید به سایت موزیکیشو مراجعه کنید و آهنگ های او را با کیفیت عالی بشنوید و یا دانلود کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: