امید جهان هله دان دان | دانلود آهنگ هله دان دان امید جهان + متن

امید جهان – هله دان دان

دانلود آهنگ قدیمی امید جهان به نام هله دان دان با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ هله دان دان امید جهان از رسانه موزیکیشو

Omid Jahan Hele Dan Dan Download mp3 320 + Lyrics text

امید جهان – هله دان دان

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 450

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ امید جهان – هله دان دان

هله دان دان دان هله یه دانه، وای یه دانه یاروم نامهربون مال آبودانه، یه دانه خودوم سبزه که یا روم سبزه پوشه وای یه دانه میون عاشقا گل می فروشه یه دانه هله دان دان یه دان، یاروم مال آبودانه هله دان دان دان هله یه دانه، وای یه دانه یاروم نامهربون مال آبودانه، یه دانه کبوتر بچه ای بازار خریدووم یه دانه میونِ سینه خود پروریدووم یه دانه هله دان دان یه دان، یاروم مال آبودانه
توضیحات

اسم آهنگ های محلی جنوبی که می آید، به دنبال آن اولین اسمی که می شنوید اسم محمود جهان، خواننده قدیمی موسیقی های بندری است. کسانی که متعلق به دوره انقلاب هستند احتمالا آهنگ «یا الله یا خدا» را به یاد می آورند که با صدای محمود جهان در آن دوره پخش می شد. او یکی از خواننده های مسیقی پاپ محلی است که در خانواده ای هنرمند به دنیا آمد و بعد از نقل مکان از زادگاهش بوشهر به تهران، برای ضبط قرار دادش اقدام کرد.

حالا پسر او یعنی امید جهان نیز نشان از پدر برده است و در این حرفه توانسته نام پدرش را زنده نگه دارد و با انتشار آهنگ های ریتمیک و شادش همواره انتخاب همه موسیقی دوستان در بزم ها و شادی هایشان باشد. امروز با یکی از آهنگ های قدیمی اید جهان که آهنگی شاد و بسیار ریتمیک است به خانه هاتون اومدیم تا این هوای ابری پاییزی رو کمی شاد و گرم کنیم.

شما عزیزان می توانید آهنگ زیبای *هله دان دان * را با 2 کیفیت عالی هم اکنون از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و از شنیدن آن لذت ببرید.

در ادامه متن ترانه را نیز در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ریحانه پوتقی گفته:

عالی خیلی بود

.... گفته:

عالی برای عروسی داییم دانش کردم

فاطمه ملکی گفته:

عشقی علیه

زیبای وحشی گفته:

مایا دلم برات تنگ شده

فاطمه گفته:

سم آهنگ های محلی جنوبی که می آید، به دنبال آن اولین اسمی که می شنوید اسم محمود جهان، خواننده قدیمی موسیقی های بندری است. کسانی که متعلق به دوره انقلاب هستند احتمالا آهنگ «یا الله یا خدا» را به یاد می آورند که با صدای محمود جهان در آن دوره پخش می شد. او یکی از خواننده های مسیقی پاپ محلی است که در خانواده ای هنرمند به دنیا آمد و بعد از نقل مکان از زادگاهش بوشهر به تهران، برای ضبط قرار دادش اقدام کرد. حالا پسر او یعنی امید جهان نیز نشان از پدر برده است و در این حرفه توانسته نام پدرش را زنده نگه دارد و با انتشار آهنگ های ریتمیک و شادش همواره انتخاب همه موسیقی دوستان در بزم ها و شادی هایشان باشد. امروز با یکی از آهنگ های قدیمی اید جهان که آهنگی شاد و بسیار ریتمیک است به خانه هاتون اومدیم تا این هوای ابری پاییزی رو کمی شاد و گرم کنیم. شما عزیزان می توانید آهنگ زیبای *هله دان دان * را با ۲ کیفیت عالی هم اکنون از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و از شنیدن آن لذت ببرید. در ادامه متن ترانه را نیز در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

فاطمه گفته:

امید جهان

اشکان دسنتا گفته:

خیلی خوب و همینطور عالی

نیلوفر گفته:

خیلی خوب بود

مرتضی گفته:

عالیه🤘👏👏👏👏👏

ناشناس گفته:

خیلی خوبه عالیست از امید جهان خواننده خیلی تشکر می کنم

امید جهان گفته:

عالی