دانلود آهنگ هوای شهر امین بانی (از سرنوشت) | کیفیت اصلی + متن

امین بانی – هوای شهر

دانلود اهنگ جدید امین بانی به نام هوای شهر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ هوای شهر امین بانی از رسانه موزیکیشو

Amin Bani Havaye Shahr Download mp3 320 + Lyrics text

امین بانی – هوای شهر

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 76

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم امین بانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ امین بانی – هوای شهر

هوای شهر دلگیره دلم بی تابه از یادت کجای این جهانی تو دل دیوونه میخوادت یه وقتایی به فکرم باش سراغم رو بگیر از غم میخوام دلتنگ من باشی بهم وابسته شی کم کم یه وقتایی به فکرم باش سراغم رو بگیر از غم میخوام دلتنگ من باشی بهم وابسته شی کم کم من از چیزی نمیرنجم اگرچه قلبم آشوبه من این حالم رو دوست دارم چون از عشق توعه خوبه هوای شهر دلگیره دلم بی تابه از یادت کجای این جهانی تو دل دیوونه میخوادت هنوزم باورم اینه ندارم بی تو فردایی میرم تا انتهای شب مسیرم رو به تنهایی هوای شهر دلگیره دلم بی تابه از یادت کجای این جهانی تو دل دیوونه میخوادت یه وقتایی به فکرم باش سراغم رو بگیر از غم میخوام دلتنگ من باشی بهم وابسته شی کم کم یه وقتایی به فکرم باش سراغم رو بگیر از غم میخوام دلتنگ من باشی بهم وابسته شی کم کم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی میباشد.

امین بانی که با خواندن آهنگ تیتراژ سریال شهرزاد توانست موفق و معروف شود، این روزها و در یک همکاری سریالی دیگر، اینبار تیتراژ سریال از سرنوشت را خواند و روانه بازار کرد. آهنگ احساسی و عاشقانه هوای شهر که شعر آن توسط آتنا طهماسبی سروده شده است، این شب ها از شبکه دو سیما همراه با سریال از سرنوشت پخش میشود. آهنگ آرام و غمگین آن نیز اثر خود امین بانی عزیز است. گفتنی است سریال از سرنوشت با حضور بازیگرانی چون لیلا بلوکات، حسین پاکدل، دارا حیایی پسر امین حیایی و … هر شب از شبکه دو سیما پخش میشد.

امیدواریم از این آهنگ زیبا و ویدیوی آن لذت ببرید. شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ زیبا را با دو کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار امین بانی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب هوای شهر را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده هوای شهر در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. امین بانی در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. هوای شهر امین بانیاز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. امین بانی نیز در هوای شهر تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه هوای شهر حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که امین بانی با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. هوای شهر اثری فوق العاده از امین بانی است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. امین بانی سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار هوای شهر بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود هوای شهر امین بانی جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست امین بانی که مربوط به انتشار هوای شهر میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی امین بانی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه هوای شهر همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. امین بانی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه هوای شهر تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای امین بانی در اهنگ هوای شهر لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
اسما گفته:

عاااااالیه👌👌

مهتاب گفته:

یکی از قشنگ ترین آهنگ هایی که شنیدم👌😍

نیلو گفته:

ys tode