دانلود آهنگ ایوان بند دزد دریایی کیفیت اصلی MP3 + متن

ایوان بند – دزد دریایی

دانلود اهنگ جدید ایوان بند به نام دزد دریایی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دزد دریایی ایوان بند از رسانه موزیکیشو

Evan Band Dozd Daryayi Download mp3 320 + Lyrics text

ایوان بند – دزد دریایی

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 370

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ایوان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ایوان بند – دزد دریایی

هر چی خوبی همه دارن تو یک جا داری تویه موهای بلندت موج دریا داری عشقم اینقدر عجیبه تو کجاشو دیدی خودتم حتی نمیدونی چه چیزا داری کاشکی شمعدونی سرخ رو تراست باشم به تو نزدیکتر از رخت و لباست باشم عشقم اینقدر حسوده تو کجاشو دیدی باید هر شب خودم آخرین تماست باشم من دزد دریایی چشماتم کجاشو دیدی از وقتی آرایش چشماتو خلیجی چیدی وقتی پیش منی حرف رفتنو پیش نکشن این طرفدار دو آتیشتو آتیش نکش من دزد دریایی چشماتم کجاشو دیدی از وقتی آرایش چشماتو خلیجی چیدی وقتی پیش منی حرف رفتنو پیش نکشن این طرفدار دو آتیشتو آتیش نکش هر نفس نفس نفس که میزنم میخوامت اگر صد تیکه بشه جونو تنم میخوامت عشقم اینقدر عجیبه تو کجاشو دیدی من تا پای سر به نیست شدنم میخوامت من دزد دریایی چشماتم کجاشو دیدی از وقتی آرایش چشماتو خلیجی چیدی وقتی پیش منی حرف رفتنو پیش نکشن این طرفدار دو آتیشتو آتیش نکش من دزد دریایی چشماتم کجاشو دیدی از وقتی آرایش چشماتو خلیجی چیدی وقتی پیش منی حرف رفتنو پیش نکشن این طرفدار دو آتیشتو آتیش نکش
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز ایوان بند با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. ایوان بند در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده دزد دریایی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که دزد دریایی ایوان بند یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای ایوان بند و دزد دریایی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. ایوان بند سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر دزد دریایی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. ایوان بند امیدوار است با عاشقانه دزد دریایی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت دزد دریایی ایوان بند باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از دزد دریایی ایوان بند لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

ایوان بند خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ دزد دریایی به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده دزد دریایی ایوان بند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای ایوان بند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک دزد دریایی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ دزد دریایی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده دزد دریایی دعوت کرده است. ایوان بند به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. دزد دریایی ایوان بندرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. ایوان بند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک دزد دریایی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و ایوان بند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از دزد دریایی ایوان بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار ایوان بند خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب دزد دریایی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده دزد دریایی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. ایوان بند در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. دزد دریایی ایوان بنداز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. ایوان بند نیز در دزد دریایی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک دزد دریایی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار ایوان بند خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب دزد دریایی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده دزد دریایی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. ایوان بند در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. دزد دریایی ایوان بنداز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. ایوان بند نیز در دزد دریایی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ دزد دریایی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد موزیک دزد دریایی ایوان بند را نشنیده باشد. ایوان بند دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی ایوان بند برای قطعه فوق العاده دزد دریایی و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا دزد دریایی ایوان بند همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ دزد دریایی در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام ایوان بند در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت دزد دریایی پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه ایوان بند دزد دریایی خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود ایوان بند نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه دزد دریایی تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. ایوان بند نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ دزد دریایی فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن دزد دریایی ایوان بند لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: