دانلود اهنگ ایران بهنام بانی + متن کامل

بهنام بانی – ایران

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی به نام ایران با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ایران بهنام بانی از رسانه موزیکیشو

Behnam Bani Iran Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام بانی – ایران

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 16

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بهنام بانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام بانی – ایران

زمین و آسمون دور تو میگرده ببین اسم تو یک دنیارو پر کرده تویی اوج تموم افتخاراتم اگه خشکی بشی بارون دریاتم ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست کجا میتونه خاکس به گرمای وطن شه دوباره پرچمت رو شونه من میدرخشه یه احساس عجیبی به قلبم داری میدی برای قهرمانی تو بهم انگیزه میدی ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ اجتماعی و اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ قدیمی میباشد.

بهنام بانی یکی از خواننده محبوب کشوری است که در 19 سالگی بصورت تخصصی توانست در عرصه موسیقی فعالیت هنری داشته باشد و این کار بهنام عزیز را توانست به آغوش هنر و خوانندگی بیاندازد. بهنام بانی با انتشار موزیک های بسیاری توانست علاقه افراد و شنونده های به موزیک را به خود جذب کند و همین سبب شده تا بهنام بانی بتواند رکورد فروش بلیت های کنسرت در ایران را که فروش 4100 بلیت در کمتر از 15 است را نصیب خود کند.

بهنام بانی همینطور به آقای سیبیل نیز شهرت داشته و همگی او را با ان نام می شناسند. اهنگ های شاد و آرام او همیشه مورد قبول همگان بوده و در عرصه موسیقی خوش درخشیده است. این موزیک از بهنام بانی نیز می تواند برای شما لذت بخش باشد.

یک ترانه زیبا برای کشور عزیزمون ایران، با صدای بهنام بانی عزیز رو براتون آماده کردیم. یک ترانه ریتمیک با مضمونی اجتماعی که ترانه آن را کاظم موسوی و ایمان ابراهیمی سروده اند. این آهنگ شاد در سال 1397 منتشر شد. آهنگسازی و تنظیم زیبای آن را حامد برادران به خوبی انجام داده است به گونه ای تنها شنیدن موسیقی و ملودی این آهنگ می تواند عرق ملی نهفته در وجود ما را بیدار کند.

ایران کشوری است که همه ان را دوست دارند و برای مردم به مانند مادر عزیز و دوستداشتنی می باشد. کشور برای مردمش عزیزترین و مقدس ترین عامل است که حتی به آن نیز قسم می خورند. یادبگیریم همیشه از آن تقدیر کرده و آن را مقدس بشماریم. بهنام بانی ایران را خوانده است تا با آن همه شنونده ها را مجذوب خود کند. اهنگ ایران بهنام بانی غرور را هدیه می دهد تا به کشور خود افتخار کنیم.

امیدواریم که کشور عزیزمون از این روزهای قرنطینه به سلامت عبور کنه و دوباره مثل گذشته قوی تر از قبل و با اقتدار به مسیر روبه جلو و پیشرفت کردنش ادامه بده. همچنین شما می توانید به تمامی آهنگ های بهنام بانی دسترسی آسان و راحتی داشته باشید، تنها کافی است وارد رسانه موزیکیشو شده و از فول آلبوم بهنام بانی که این رسانه برای شما تدارک دیده است هر آهنگی که نیاز دارید را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب دانلود کرده تا برای خود و اطرافیانتان خاطرات خوبی را بسازید.

شما عزیزان می تونید همین حالا این آهنگ احساسی رو با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید و متن امل آن را نیز در ادامه پست ببینید.

امیدواریم از شنیدن این آهنگ افتخار آفرین لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که بهنام بانی با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. ایران اثری فوق العاده از بهنام بانی است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. بهنام بانی سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار ایران بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود ایران بهنام بانی جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست بهنام بانی که مربوط به انتشار ایران میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی بهنام بانی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ ایران همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. بهنام بانی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه ایران تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای بهنام بانی در آهنگ ایران لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: