دانلود اهنگ چه بخوای چه نخوای (دیجی رامین ریمیکس) بهنام بانی + متن کامل

بهنام بانی – چه بخوای چه نخوای (دیجی رامین ریمیکس)

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی به نام چه بخوای چه نخوای (دیجی رامین ریمیکس) با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ چه بخوای چه نخوای (دیجی رامین ریمیکس) بهنام بانی از رسانه موزیکیشو

Behnam Bani Che Bekhay Che Nakhay (dj Ramin Remix) Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام بانی – چه بخوای چه نخوای (دیجی رامین ریمیکس)

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 57

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بهنام بانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام بانی – چه بخوای چه نخوای (دیجی رامین ریمیکس)

این دل فقط جای توئه گوشم به حرفای توئه قلبم تو دستای توئه عشقم آرامش حال منی عشق ایده آل منی اما فقط مال منی عشقم دوس دارم تورو مثل همیشه از حس دلم نه دیگه کم نمیشه دوس دارم تورو مثل همیشه از حس دلم نه دیگه کم نمیشه چه بخوای چه نخوای تورو به دست میارم چه بخوای چه نخوای به تو علاقه دارم خودتو برسون به دل بی قرارم آخه من تورو دوست دارم چه بگی چه نگی میخونم از تو چشمات چه بیای چه نیای میمونم عشق من پات هنوزم میپیچه داره تو گوشم حرفات تو بخند بذار آروم شم بات هر جا بری فکر توئم من عاشق روی توام عاشق شدم پای خودم اصلا میخندی میخنده دلم اما به مو بنده دلم از غصه دل کنده دلم اصلا دوس دارم تورو مثل همیشه از حس دلم نه دیگه کم نمیشه دوس دارم تورو مثل همیشه از حس دلم نه دیگه کم نمیشه چه بخوای چه نخوای تورو به دست میارم چه بخوای چه نخوای به تو علاقه دارم خودتو برسون به دل بی قرارم آخه من تورو دوست دارم چه بگی چه نگی میخونم از تو چشمات چه بیای چه نیای میمونم عشق من پات هنوزم میپیچه داره تو گوشم حرفات تو بخند بذار آروم شم بات
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ ریمیکس و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ مهمونی و اهنگ قدیمی میباشد.

باز هم اهنگی که شما را به اشتیاق می آورد. اکثر موزیک های بهنام بانی خواننده ددوستداشتنی و خوش صدا ریتمیک و شاد بوده و این خود سبب شده آن چیزی که کم پیدا می شود یعنی خوشحالی برای شنونده ها بوجود بیاید. موردی که همیشه در شنیدن موزیک به آدم آرامش می دهد مفهوم عاشقانه و ریتم شاد آن می باشد.

بهنام بانی یکی از خواننده محبوب کشوری است که در 19 سالگی بصورت تخصصی توانست در عرصه موسیقی فعالیت هنری داشته باشد و این کار بهنام عزیز را توانست به آغوش هنر و خوانندگی بیاندازد. بهنام بانی با انتشار موزیک های بسیاری توانست علاقه افراد و شنونده های به موزیک را به خود جذب کند و همین سبب شده تا بهنام بانی بتواند رکورد فروش بلیت های کنسرت در ایران را که فروش 4100 بلیت در کمتر از 15 است را نصیب خود کند.

بهنام بانی همینطور به آقای سیبیل نیز شهرت داشته و همگی او را با ان نام می شناسند. اهنگ های شاد و آرام او همیشه مورد قبول همگان بوده و در عرصه موسیقی خوش درخشیده است. این موزیک از بهنام بانی نیز می تواند برای شما لذت بخش باشد.

اما همانطور که میدانید ریمیکس موزیک ها همیشه شادی آورتر تنظیم شده و این مورد سبب می شود برای مهمونی ها و جسن های مناسبتی بسیار بهتر مورد استفاده قرار بگیرند. چه بخوای چه نخوای بهنام بانی یکی از موزیک های شاد او بوده که خنده و شادی را برای شما به ارمغان می آورد.

ترانه سرای این موزیک عاطفه حبیبی بوده، آهنگساز و تنظیم کننده این موزیک بهنام بانی نیز به مانند بسیاری از اهنگ های او از جانب حامد برادران انجام شده است. این موزیک زیبا در سال 1396 و با اسپانسری مؤسسه آوای فروهر منتشر شد.

هم اکنون می توانید اهنگ احساسی چه بخوای چه نخوای بهنام بانی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و نهایت لذت را ببرید.

بهنام بانی چه بخوای چه نخوای (دیجی رامین ریمیکس) را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران بهنام بانی را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از بهنام بانی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران بهنام بانی موزیک چه بخوای چه نخوای (دیجی رامین ریمیکس) را جزو بهترین کارهای او می دانند. چه بخوای چه نخوای (دیجی رامین ریمیکس) بهنام بانی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای آهنگ چه بخوای چه نخوای (دیجی رامین ریمیکس) بهنام بانی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ چه بخوای چه نخوای (دیجی رامین ریمیکس) بهنام بانی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: