دانلود اهنگ چی بگم بهنام بانی + متن کامل

بهنام بانی – چی بگم

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی به نام چی بگم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ چی بگم بهنام بانی از رسانه موزیکیشو

Behnam Bani Chi Begam Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام بانی – چی بگم

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد امتیازها: 13

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بهنام بانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام بانی – چی بگم

تو چیه تو چشات که یکی برات میمیره تو رو نمیشه نخواد تویی همه کسم نباشی نفسم می گیره به همین دوتا چشا قسم تو مال منی و بس عشق ما دو طرفه است بگو به همه تو رو دوست دارم به همه بگو می میره برام بگو خودش و میخوام بگو به همه تو رو دوست دارم چی بگم هر چی بگم پیش توو عشقت کمه تو برای من یکی فرق داری خیلی با همه چی بگم چشام خودش دست منو رو میکنه زیر و رو میشه دلم تا عطرتو بو میکنه چی بگم هر چی بگم پیش توو عشقت کمه تو برای من یکی فرق داری خیلی با همه چی بگم چشام خودش دست منو رو میکنه زیر و رو میشه دلم تا عطرتو بو میکنه چی بگم هر چی بگم چی بگم هر چی بگم بگو چی شد دلای ما دوتا یکی شد این علاقه همیشگی شد بهتر از این دیگه نمیشد نمیشد دیگه با تو همه جوره دارم هواتو نمیتونه بگیره جاتو هر کی میبینه من و باتو باتو چی بگم هر چی بگم پیش توو عشقت کمه تو برای من یکی فرق داری خیلی با همه چی بگم چشام خودش دست منو رو میکنه زیر و رو میشه دلم تا عطرتو بو میکنه چی بگم هر چی بگم پیش توو عشقت کمه تو برای من یکی فرق داری خیلی با همه چی بگم چشام خودش دست منو رو میکنه زیر و رو میشه دلم تا عطرتو بو میکنه چی بگم هر چی بگم چی بگم هر چی بگم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

بهنام بانی یکی از خواننده محبوب کشوری است که در 19 سالگی بصورت تخصصی توانست در عرصه موسیقی فعالیت هنری داشته باشد و این کار بهنام عزیز را توانست به آغوش هنر و خوانندگی بیاندازد. بهنام بانی با انتشار موزیک های بسیاری توانست علاقه افراد و شنونده های به موزیک را به خود جذب کند و همین سبب شده تا بهنام بانی بتواند رکورد فروش بلیت های کنسرت در ایران را که فروش 4100 بلیت در کمتر از 15 است را نصیب خود کند.

بهنام بانی همینطور به آقای سیبیل نیز شهرت داشته و همگی او را با ان نام می شناسند. اهنگ های شاد و آرام او همیشه مورد قبول همگان بوده و در عرصه موسیقی خوش درخشیده است. این موزیک از بهنام بانی نیز می تواند برای شما لذت بخش باشد.

احساسات از یه حدی که بیشتر می شه، دیگه نه کلمات قادر به بیان اون هستن و هیچ ادبیاتی که روی زمین وجود داره، اونجاست که موسیقی وارد می شه و اعمال ما که به خوبی می تونه میزان احساس ما رو به واسطش درک کرد. بهنام بانی اهنگ چی بگم را با احساسی کاملا متفاوت خوانده است و می توان آن را از کار های موفق بهنام دانست. ممکن است کم کسی این موزیک را با نام چی بگم بشناسد. اما همه آن را با چی بگم هرچی بگم پیش تو و چشمات کمه بشناسند چرا که این موزیک با چند جمله توانست تمامی کلیپ های اینستا را در اختیار بگیرد.

ترانه سرایی این آهنگ عاشقانه رو عاطفه حبیبی انجام داده است. آهنگسازی و تنظیم آن را حامد برادران انجام داده است. در نهایت این آهنگ احساسی در سال 1395 منتشر شد. این ترانه شاد به زیبایی حس دوست داشتن و عشق را توصیف کرده، یعنی زمانی که هر ویيگی در معشوق برای شما شیرین است و توصیف آن بای دیگران از توان شما خارج است.

همچنین شما می توانید به تمامی آهنگ های بهنام بانی دسترسی آسان و راحتی داشته باشید، تنها کافی است وارد رسانه موزیکیشو شده و از فول آلبوم بهنام بانی که این رسانه برای شما تدارک دیده است هر آهنگی که نیاز دارید را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب دانلود کرده تا برای خود و اطرافیانتان خاطرات خوبی را بسازید.

این یعنی همان علاقه شدید قلبی که امیدواریم همه تو زندگی تجربش کنید. هم اکنون می توانید این آهنگ ریتمیک را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید. در ادامه متن کامل ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایمو

امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. بهنام بانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ چی بگم جدیدترین اثر بهنام بانی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. بهنام بانی با ترانه چی بگم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. چی بگم بهنام بانی یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون قطعه میبرد چیزی که بهنام بانی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط بهنام بانی، چی بگم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای بهنام بانی به ارمغان آورد. امیدواریم بهنام بانی بعد از چی بگم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک چی بگم بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: