حسین توکلی دریابم | دانلود اهنگ جدید حسین توکلی دریابم + متن

حسین توکلی – دریابم

دانلود اهنگ جدید حسین توکلی به نام دریابم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دریابم حسین توکلی از رسانه موزیکیشو

Hossein Tavakoli Daryabam Download mp3 320 + Lyrics text

حسین توکلی – دریابم

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
حسین توکلی – میم حسین توکلی – میم

متن آهنگ حسین توکلی – دریابم

بی تاب توام ماندم چه کنم بیا نفس گرفته بی هوایت از من نگریز از من مگذر که از همه گذشته ام برایت رفتی نگهم شد خیره به در چرا نگیری از دلم سراغی من بی تو کس دیگر شده ام رقم بزن دوباره اتفاقی دریابم ببین بی تابم ببین هر شبو با گریه بدون تو میخوابم ببین بعد تو مثل جاده ای رو به سرابم ببین بد خرابم دریابم ببین بی تابم ببین میده منو هرچی به غیر از تو عذابم ببین بعد تو مثل نقشه ای نقش بر آبم ببین بد خرابم
توضیحات

شاید کمتر کسی باشد ترانه *دریابم* حسین توکلی را نشنیده باشد. حسین توکلی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی حسین توکلی برای ترانه فوق العاده *دریابم* و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا *دریابم* حسین توکلی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از اهنگ *دریابم* در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام حسین توکلی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت *دریابم* پی برد.

از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ حسین توکلی *دریابم* خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود حسین توکلی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ *دریابم* تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. حسین توکلی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه *دریابم* فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن *دریابم* حسین توکلی لذت ببرید.

شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ احساسی را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. در ادامه نیز متن این ترانه عاشقانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: