آهنگ وطن حمید هیراد | دانلود آهنگ وطن حمید هیراد + متن اهنگ

حمید هیراد – وطن

دانلود اهنگ جدید حمید هیراد به نام وطن با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ وطن حمید هیراد از رسانه موزیکیشو

Hamid Hiraad Vatan Download mp3 320 + Lyrics text

حمید هیراد – وطن

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 39

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم حمید هیراد
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حمید هیراد – وطن

با ما نمیسازد دگر این روزگار لعنتی آی مردم آی مردم پروانه ای در پیله ام زندانی بی حیله ام آی مردم آی مردم ای آن که مرا با ضرب تبر از ریشه جدا کردی شادی که زدی تیری به دلم اما تو خطا کردی وطن ای مادر غم دیده ام وطن جان به لب رسیده ام وطن دردت به جانم دردت به جانم وطن ای مادر غم دیده ام وطن جان به لب رسیده ام وطن دردت به جانم دردت به جانم بار امانت برده شد حقی به ناحق خورده شد کی خاطری آزرده شد آی مردم آی مردم یار دبستانی من با من و همراه منی چوب الف بر سر ما بغض منو آه منی آی مردم آی مردم وطن ای مادر غم دیده ام وطن جان به لب رسیده ام وطن دردت به جانم دردت به جانم وطن ای مادر غم دیده ام وطن جان به لب رسیده ام وطن دردت به جانم دردت به جانم
توضیحات

حمیدرضا حسین زاده که همه او را با نام هنری حمید هیراد می شناسید یکی از خوانندگان خوب کشور است. این هنرمند جوان در چابکسر بدنیا امده و در سن 15 سالگی موسیقی را در همان سنین بصورت حرفه و تخصصی آغاز کرد. حمید هیراد موسیقی را چندسالی بعد همراه با گروه هنری به نام داروگ ادامه داد و همین همکاری سبب شد تا وی کاملا در مسیر موسیقی قرار بگیرد. داروگ به زبان شمال به قورباغه ای گفته می شود که در فصل بهار آمدن باران را پیش بینی میکند.

وی در سال 1395 همراه با گروه پازل بند آهنگ «بی تاب» را منتشر کرد که همین مورد گامی بود برای شناخته شدن بهتر.  این خواننده دوستداشتنی که دیگر با هنر در آمیخته شده بود توانست بهتر و بهتر پیش برود و در میان شنونده های موزیک اسمی را برای خود فراهم کند.

حمید هیراد خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان که چند سالی است در سطج اول موسیقی کشور در حال درخشیدن است، پس از چندی سکوت و حواشی ایجاد شده پیرامون سرطانش با آهنگ جدیدی به دنیای موسیقی بازگشت. حمید هیراد از سال 95 در دنیای موسیقی فعالیتش را شروع کرد و از سال 96 بود که به همراه پازل بند و آهنگ فوق العاده و شنیدنی دلارام توانست در دنیای موسیقی پاپ معروف شود. پس از آن بود که دیگر نام حمید هیراد بر لب ها میچرخید و این خواننده مسیر شهرت را روز به روز طی میکرد.

حمید هیراد در تازه ترین اثر خود با آهنگ فوق العاده و احساسی وطن هوادارانش را خوشحال کرد. البته که آهنگ وطن حمید هیراد پیرامون اتفاقت اخیر خوانده شده و تا حدی غمگین و اجتماعی نیز میباشد. شعر اینکار قسمتی از خود حمید هیراد است و قسمتی دیگر از شعر یار دبستانی معروف برداشته شده است و تنظیم اینکار را نیز حسن بابا انجام داده است. آهنگسازی این اثر نیز توسط خود حمید هیراد انجام شده است.

حمید هیراد که چند وقتی است برا اثر سرطان خون زنج بسیاری را تحمل می کند اهنگ وطن را پخش کرده است تا دلگرمی باشد برای هواداران و دوستداران موزیک هایش. اهنگ وطن حمید هیراد را هم اکنون می توانید با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدوارم از شنیدن این آهنگ زیبا لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
امیر گفته:

یاشا داداش اورک آرزومدی همیشه سلامت اولاسان إن شالله همیشه سلامت وتندرست باشی وبرامون بخونی... 🌹عالی 🌹عالی🌹 عالی🌹

علی گفته:

عالی درود بی پایان برتو باد

سهیل گفته:

امیدوارم همیشه سالم باشید و بخونید

مینا گفته:

ضرب اهنگ صداش روی قلب ادم میشینه امیدوارم همیشه سرشاراز نشاط باشن و سلامتیشون وهرچه زودتر بدست بیارن هنوز اهنگهای زیادی وبایدبرامون اجراکنند??

نادی گفته:

خوب بود زیاد بد نبود?

Mahroo گفته:

مثل همیشه عالی و احساسی بود! صدا، آهنگ اجرا و موسیقی حرف نداشت من یکی از دوستداران و طرفداران این خواننده هستم و سلامتی ایشان را از خداوند منان خواهانم❣️