دانلود اهنگ حمید هیراد و راغب جذاب + متن کامل

حمید هیراد و راغب – جذاب

دانلود اهنگ جدید حمید هیراد و راغب به نام جذاب با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ جذاب حمید هیراد و راغب از رسانه موزیکیشو

Hamid Hiraad & Ragheb Jazzab Download mp3 320 + Lyrics text

حمید هیراد و راغب – جذاب

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 123

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم حمید هیراد
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حمید هیراد و راغب – جذاب

به چه دلواپسی نابی به سرم زده بی خوابی صبرم شده لبریز کجایی چه دل آشوبه ی جذابی در این شب مهتابی در تاب و تبم تا تو بیایی به چه دلشوره زیبایی در خلوت و تنهایی دل در دل من نیست کجایی به دل افتاده که می آیی نزدیک همینجایی به به چه حس و حال و هوایی ای وای از عشق سخته وصفش یه حس دیوانه کنندست عشق از اول اینه رسمش تا برسی رفته دل از دست ای وای از عشق سخته وصفش یه حس دیوانه کنندست عشق از اول اینه رسمش تا برسی رفته دل از دست به چه دلشوره زیبایی در خلوت و تنهایی دل در دل من نیست کجایی به دل افتاده که می آیی نزدیک همینجایی به به چه حس و حال و هوایی ای امان از تو و شیدایی از بس که تو زیبایی من منتظرم تا تو بیایی به به آن لحظه ی طوفانی حالم رو که میدانی جانم به فدایت تو کجایی ای وای از عشق سخته وصفش یه حس دیوانه کنندست عشق از اول اینه رسمش تا برسی رفته دل از دست ای وای از عشق سخته وصفش یه حس دیوانه کنندست عشق از اول اینه رسمش تا برسی رفته دل از دست
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ قدیمی و اهنگ ماشین و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ ماشین و اهنگ قدیمی میباشد.

حمید هیراد و راغب جذاب را به جذاب ترین شکل ممکن خواندند. حمید هیراد که آخرین خبر از او متاسفانه خبر سرطانش بود ، این بار با قدرت بازگشته است تا در کنار خواننده ی جوان این روزهای موزیک ایران یعنی راغب یکی از خوش فاز ترین آهنگ های سال ۹۹ را منتشر کنند. ترانه ای بسیار شاد و قری که مناسب برای هم خوانی های درون ماشین یا مهمونی هم هست.

حمید هیراد یکی از خواننده های بسیار محبوب و دوستداشتنی موسیقی ایران است که مدت زیادی است از انتشار آخرین اهنگ خود به نام وطن میگذرد و فعالیت های خود را کم کرده است. این هنرمند به تازگی به انتشار پستی خبر از پخش موزیک جدید خود را داد. اما این موزیک با همکاری یکی دیگر از استعداد های موسیقی کشور منتشر شد. مصطفی راغب یکی از خواننده های صدای خاص است که چند وقتی با انتشار موزیک های متفاوت و خاص توانسته است دل مخاطبان موزیک را بدست بیاورد.

حمید حسین زاده که شما کاربران و علاقه مندان به موسیقی های ایرانی وی را به نام حمید هیراد می شناسید متولد 1 بهمن ماه سال 1370 در چابکسر خواننده و آهنگساز و ترانه سرا می باشد. حمید هیراد برای چندسالی است فعالیت های هنری خود را آغاز کرده است و در این میان موزیک های بسیار خوب و شنیدنی را روانه بازار موسیقی کرده است.

حمید هیراد با گروه پازل بند همکاری های بسیار زیادی را نیز داشته است. اولین همکاری وی با گروه پازل بند در کنار علی رهبری و آرین بهاری در 15 اسفند 1395 به نام «بی تاب» منتشر شد. این همکاری ادامه داشت تا در اردیبهشت ماه سال 1396 آهنگ مستقل وی به نام «مستم کن» روانه بازار موسیقی شد.

فعالیت هنری وی بسیرا گسترده شد تا در تیر ماه 1396 آهنگ «دلارام» را به همراهی گروه موسیقی خوب به نام پازل بند روانه بازار شد و این همکاری موجب استقبال بسیار زیاد شنونده های موسیقی شد. اکنون حمید هیراد برای چندسالی است که فعالیت های خود را به دلیل بیماری سرطان خون کم کرده است و با این بیماری دست و پنجه نرم می کند.

شما کاربران و علاقه مندان به آهنگ های حمید هیراد می توانید از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم حمید هیراد موارد مورد نظر خود را دانلود کرده تا خاطرات خوبی را برای خود و شنونده های اطرافتان بسازید.

اکنون اهنگ جذاب وارد بازار موسیقی شده است و نقد های مثبتی را نیز به همراه داشته است.

بی هوا راغب را می توان از بهترین موزیک های این خواننده سرشناس معرفی کرد. این خواننده که مدتی است وارد عرصه موسیقی کشور شده است با انتشار موزیک های ریتمیک و احساسی توانسته محبوبیت بالایی را بدست بیاورد. شما می توانید تمامی اهنگ های راغب را از رسانه موزیکیشو با کیفیت هایی متفاوت و زیبا دانلود کنید.

هم اکنون می توانید اهنگ جذاب راغب را از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ جدید حمید هیراد و راغب جذاب لذت برده باشید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز حمید هیراد و راغب با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. حمید هیراد و راغب در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده جذاب را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که جذاب حمید هیراد و راغب یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای حمید هیراد و راغب و جذاب او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. حمید هیراد و راغب سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر جذاب به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. حمید هیراد و راغب امیدوار است با عاشقانه جذاب بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت جذاب حمید هیراد و راغب باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از جذاب حمید هیراد و راغب لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

دنیای موسیقی خوشحال است که حمید هیراد و راغب با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. جذاب اثری فوق العاده از حمید هیراد و راغب است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. حمید هیراد و راغب سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار جذاب بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود جذاب حمید هیراد و راغب جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست حمید هیراد و راغب که مربوط به انتشار جذاب میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی حمید هیراد و راغب با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ جذاب همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. حمید هیراد و راغب با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه جذاب تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای حمید هیراد و راغب در موزیک جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
berke گفته:

مثل صدا وشخصیت شون عالی رو بینظیر