موجوع قلبی راغب | دانلود اهنگ جدید راغب موجوع قلبی + متن

راغب – موجوع قلبی

دانلود اهنگ جدید راغب به نام موجوع قلبی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ موجوع قلبی راغب از رسانه موزیکیشو

Ragheb Mawjou Ghalbi Download mp3 320 + Lyrics text

راغب – موجوع قلبی

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 40

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم راغب
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
راغب – رگ خواب راغب – رگ خواب

متن آهنگ راغب – موجوع قلبی

موجوع قلبي، والتعب بيّه من اباوع على روحي ينكسر قلبي عليّه تعبان وجهي وعيوني قهرتني دنيا شلّت حال حالي، و فحياتي كرهتني كرهت الحب، ماريده دمّرني! طيب اني وادري طيبي لهالحال وصلني خستم از دنیا درمونده و تنها نه حالی مونده باقی نه امید واسه فردا وقتی این همه بی رحمیم از عشق چه میفهمیم ما که پشت به هم نشستیم رو به آینه ها شکستیم چه دردایی کشیدم به هر سمتی دویدم ته هر راهی رسیدم به هیچ جا نرسیدم خدایا خدایا بریدم از همه دنیا منو رها کن از این شب شبِ سرد بی فردا
توضیحات

مصطفی راغب چند سالی است با نام هنری راغب در حال فعالیت در صنعت موسیقی است و توانسته در پی همکاری با موسقیدانان و تنظیم کنندگان برجسته‌ مسیر موفقیت را پیدا کند. از طرفی صدای خاص خود راغب و همچنین انتخاب شعر قوی و مناسب از دیگر عوامل موفقیت راغب است.
وی که ابتدا با خوانش شعر جلوه جواله شهریار و انتشار آهنگ وصف تو توانست نام خود را در صنعت موسیقی کشور مطرح کند، پس از آن با ادامه مسیر پیشرفت و بستن قرارداد با موسسه آوازی نو، تحت لیبل و حمایت این موسسه به پله‌های بالایی موسیقی رسید.
وی در این مدت با انتشار آهنگ
های همچون پیچک، دلبری، بی هوا و همچنین آهنگ شاد و فوق العاده شالت که با همکاری حامد برادران انجام شده بود، توانست اسم و رسم خوبی برای خود رقم بزند.راغب در جدیدترین اثر خود در یک حرکت شجاعانه آهنگ احساسی و موجوع گلبی که یک آهنگ قدیمی عربی میباشد را در ترکیبی با شعر فارسی بازخوانی کرده است.موجوع گلبی یا موجوع قلبی یک آهنگ قدیمی عربی است با مضمون شکست عشقی و قلب شکسته که اولین بار در سال ۱۹۸۸ ساخته شد و منتشر شد.

موجوع قلبی راغب را می توان از بهترین موزیک های این خواننده سرشناس معرفی کرد. این خواننده که مدتی است وارد عرصه موسیقی کشور شده است با انتشار موزیک های ریتمیک و احساسی توانسته محبوبیت بالایی را بدست بیاورد. این خواننده به تازگی نیز با حمید هیراد همکاری داشته و اهنگ جدید خود را به نام جذاب به انتشار رسیده است. شما می توانید تمامی اهنگ های راغب را از رسانه موزیکیشو با کیفیت هایی متفاوت و زیبا دانلود کنید.

هم اکنون می توانید اهنگ موجوع قلبی راغب را از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

بعد ها نیز خوانندگان مختلفی این آهنگ را بازخوانی کردند که یکی از معروفترین آنها مربوط به خانم نجوا فاروق میباشد که با بازخوانی این آهنگ احساسی به شهرت جهانی رسید
امیدواریم از این آهنگ شنیدنی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ثنا گفته:

عالیع???