دانلود اهنگ لبخند بزن رضا بهرام + متن کامل

رضا بهرام – لبخند بزن

دانلود اهنگ جدید رضا بهرام به نام لبخند بزن با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ لبخند بزن رضا بهرام از رسانه موزیکیشو

Reza Bahram Labkhand Bezan Download mp3 320 + Lyrics text

رضا بهرام – لبخند بزن

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد امتیازها: 9

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رضا بهرام
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا بهرام – لبخند بزن

دلبر جانم بی اجازه قلب ما بردی کجا بردی ای عشق جانم هر نفس را بی هوا بردی کجا بردی بی منت تو را دوست دارم بی علت تو را می خواهم لبخند بزن دیوانه جان من که تو را دوست دارم لبخند بزن آرام جان لبخند تورا دوست دارم دوست دارم تورا دوست دارم دلبر جانم بی اجازه قلب ما بردی کجا بردی ای عشق جانم هر نفس را بی هوا بردی کجا بردی بی منت تورا دوس دارم بی علت تورا میخواهم لبخند بزن دیوانه جان من که تو را دوست دارم لبخند بزن آرام جان لبخند تورا دوست دارم دوست دارم تورا دوست دارم دلبر جانم بی اجازه قلب ما بردی کجا بردی ای عشق جانم هر نفس را بی هوا بردی کجا بردی بی منت تورا دوس دارم بی علت تورا میخواهم لبخند بزن دیوانه جان من که تو را دوست دارم لبخند بزن آرام جان لبخند تورا دوست دارم دوست دارم تورا دوست دارم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ قدیمی و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ قدیمی میباشد.

لبخند بزن ترانه‌ای خاص از رضا بهرام به تهیه‌کنندگی حامد برادران می‌باشد که در عین حال که آرام است، نوعی ریتم نیز دارد و حالتی احساسی نیز دارد. امیدواریم از شنیدن این ترانه‌ی زیبا لذت ببرید.

رضا بهرام خواننده ای با صدای رسا و دلنشین می باشد. گاهی برخی صداها سوزناک بوده و بسیار آرم بخش می باشند. رضای عزیز از همین دسته خواننده ها بوده که می توان موزیک های او را گوش نمود و لذت برد. لبخند بزن را که همه با نام دلبر جانم آن را می شناسید از دیگر موزیک های عاشقانه و احساسی رضا بهرام است.

دلبری کردن برای معشوق از نیاز های رابطه می باشد. یا همانطور که رضا بهرام می گوید “دلبر جانم بی اجازه قل ما بردی کجا بردی” سعی دارد این منظور را برساند که معشوقه خودش بازی عاشقانه را شروع کرده و قلب رضا را به تصاحب درآورده است. اما بعد از چند ثانیه سعی دارد تا همه چیز را گردن بگیرد و میگوید “بی منت تو را دوست دارم و بی علت تو را می خواهم”.

بازی با کلمات همیشه جواب می دهد و آهنگ رضا بهرام دلبرجان نیز همین روال را دارد. رضا بهرام را می توان از موفق ترین خواننده های نوظهور در دنیای موسیقی دانست. این خواننده با انتشار موزیک های بسیار ناب و دوستداشتنی محبوبیت بالایی را بدست بیاورد. صدای زیبای رضا بهرام سنتی است و این صدا خود آرامش را برای شنونده های به ارمغان می آورد. همچنین این خواننده در ساخت موزیک برای دو سریال خانگی به نام های دل و ممنوعه خود را موفق جلوه داده است.

اکنون رضا بهرام با انتشار موزیک جدید خود که حواشی بسیاری نیز به همراه داشته است پرشورتر از همیشه به دنیای موسیقی بازگشته است. این موزیک به نام آدم سابق وارد بازار موسیقی شد که نقد های مثبت بسیاری نیز به همراه داشته است. شما می توانید این موزیک جدید و سایر آهنگ های رضا بهرام را از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

هم اکنون می توانید اهنگ لبخند بزن رضا بهرام از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ رضا بهرام لبخند بزن نهایت لذت را برده باشید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام رضا بهرام را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده لبخند بزن به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، لبخند بزن رضا بهرام قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران رضا بهرام نیز با خوشحالی از انتشار ترانه لبخند بزن حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. لبخند بزن رضا بهرام تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی رضا بهرام با انتشار ترانه جذاب لبخند بزن از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. رضا بهرام نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه لبخند بزن رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه لبخند بزن رضا بهرام لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

شاید کمتر کسی باشد ترانه لبخند بزن رضا بهرام را نشنیده باشد. رضا بهرام دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی رضا بهرام برای ترانه فوق العاده لبخند بزن و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا لبخند بزن رضا بهرام همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه لبخند بزن در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام رضا بهرام در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت لبخند بزن پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای ترانه رضا بهرام لبخند بزن خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود رضا بهرام نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه لبخند بزن تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. رضا بهرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه لبخند بزن فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن لبخند بزن رضا بهرام لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: