اهنگ رضا مریدی بهت قول میدم | دانلودآهنگ رضا مریدی بهم قول دادی + متن

رضا مریدی – بهم قول دادی

دانلود اهنگ جدید رضا مریدی به نام بهم قول دادی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بهم قول دادی رضا مریدی از رسانه موزیکیشو

Reza Moridi Behem Ghol Dadi Download mp3 320 + Lyrics text

رضا مریدی – بهم قول دادی

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 10

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا مریدی – بهم قول دادی

بهم قول دادی نمیری بگو هنوزم منو دوس داری بگو خدا توچشاته که ماتت شدم تو که تو چشام خونه کردی بگو بگو که دلت خاطرت بامنه تو دنیا یکی همدم آدمه بیا اون یکی باش واسه دلم همه قسمتت بین من یا منه بزار عشق ما بیش از این حد بشه نمیزارم احوال تو بدبشه همین میشه حال دلی که فقط تو دلداری و رو همه سد بشه اگه باز به دنیا بیام آخرش اگه باز دوراهیه سر تا سرش من افسار قلبم تو دست توعه تورو باز ادامه میدم تا تهش ... یک کلمه جواب بده بگو آخرش چی میشه خیالشم سخته برام یکی دیگه باهات یکی شه بگو میمونی پیشم قول میدم اونی میشم که تو دلت خاست جونم به لبم اومده که تو بگی دوسم دارم همیشه واسه رفتنت عذر و بهونه داری یه روز آشتی یه روز قهری دلمو میبری هرجا دلت خاست ... بهم قول دادی که یادت نره دوتا بودن ما چقد بهتره که یادت نره حال و احوالمون خوشیمون چقد این روزا بیشتره جهانم پر از حس نابت شده دلم تا ابد به نامت شده بزار باز با عطر تو دیوونه شم تو این روزا دیوونگی مد شده
توضیحات

رضا مریدی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه بهم قول دادی به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده بهم قول دادی رضا مریدی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای رضا مریدی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه بهم قول دادی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک بهم قول دادی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده بهم قول دادی دعوت کرده است.

رضا مریدی به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. بهم قول دادی رضا مریدیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. رضا مریدی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه بهم قول دادی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد.

در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و رضا مریدی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از بهم قول دادی رضا مریدی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید. شما عزیزان هم اکنون می توانید این آهنگ احساسی با ترانه ای عاشقانه را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و از گوش دادن به آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: