دانلود اهنگ ارام ارام نشستی در دل من ای اشنا رضا ملک زاده آرام آرام + متن کامل

رضا ملک زاده – آرام آرام

دانلود اهنگ جدید رضا ملک زاده به نام آرام آرام با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ آرام آرام رضا ملک زاده از رسانه موزیکیشو

Reza Malekzadeh Aram Aram Download mp3 320 + Lyrics text

رضا ملک زاده – آرام آرام

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 684

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا ملک زاده – آرام آرام

نشد برای عشقمان برای این دیوانه ات سفر کنی نشد یه بار به حال من به حال این ویرانه ات نظر کنی نشد بیایی عاقبت نشد برای عاشقت خطر کنی نشد به وقت رفتنت مرا هم از نبودنت خبر کنی آرام آرام نشستی در دل من ای آشنا آرام آرام گذشتی از کنارم نامهربان ای وای از این غم بی پایان امشب امشب با خیالت گفتم و خنداندم تورا امشب امشب مثل هر شب در خیابانم پس چرا من ماندم و ابر بی باران اگر تو عاشقی دقایقی بیا بمان اگر شکسته ای مرا هم از خودت بدان تورا به جان من بمان نبر ز خاطرت تمام آن گذشته را اگر دلت شکست فقط به دیدنم بیا تورا به جان من بیا ای گل گلدان قلبم رفتنت بی خانه ام کرد ای غم در سینه مانده دوریت دیوانه ام کرد همچو پروانه به دورت گشتم و با من نماندی شمع من بودی و آخر بر دلم آتش نشاندی آرام آرام نشستی در دل من ای آشنا آرام آرام گذشتی از کنارم نامهربان ای وای از این غم بی پایان امشب امشب با خیالت گفتم و خنداندم تورا امشب امشب مثل هر شب در خیابانم پس چرا من ماندم و ابر بی باران آرام آرام نشستی در دل من ای آشنا آرام آرام گذشتی از کنارم نامهربان ای وای از این غم بی پایان امشب امشب با خیالت گفتم و خنداندم تورا امشب امشب مثل هر شب در خیابانم پس چرا من ماندم و ابر بی باران
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

دنیای موسیقی خوشحال است که رضا ملک زاده با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. آرام آرام اثری فوق العاده از رضا ملک زاده است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. رضا ملک زاده سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار آرام آرام بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود آرام آرام رضا ملک زاده جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست رضا ملک زاده که مربوط به انتشار آرام آرام میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی رضا ملک زاده با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه آرام آرام همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. رضا ملک زاده با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار اهنگ آرام آرام تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای رضا ملک زاده در قطعه آرام آرام لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که رضا ملک زاده با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. آرام آرام اثری فوق العاده از رضا ملک زاده است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. رضا ملک زاده سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار آرام آرام بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود آرام آرام رضا ملک زاده جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست رضا ملک زاده که مربوط به انتشار آرام آرام میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی رضا ملک زاده با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک آرام آرام همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. رضا ملک زاده با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه آرام آرام تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای رضا ملک زاده در ترانه آرام آرام لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام رضا ملک زاده را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده آرام آرام به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، آرام آرام رضا ملک زاده قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران رضا ملک زاده نیز با خوشحالی از انتشار موزیک آرام آرام حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. آرام آرام رضا ملک زاده تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی رضا ملک زاده با انتشار ترانه جذاب آرام آرام از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. رضا ملک زاده نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ آرام آرام رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از اهنگ آرام آرام رضا ملک زاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
محدثه گفته:

چه زیبا🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠

محبوب گفته:

فوق العاد عالی و رویایی مرسی از رضای عزیز