رضا یزدانی عطر جادویی | دانلود اهنگ جدید رضا یزدانی عطر جادویی + متن کامل

رضا یزدانی – عطر جادویی

دانلود اهنگ جدید رضا یزدانی به نام عطر جادویی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عطر جادویی رضا یزدانی از رسانه موزیکیشو

Reza Yazdani Atre Jadoi Download mp3 320 + Lyrics text

رضا یزدانی – عطر جادویی

میانگین امتیاز 2.5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا یزدانی – عطر جادویی

عطر تو پرتم میکنه هر بار اونجا که صلحه توی دنیاشون اونجا که جای گلوله تفنگا پر میشه با گل تو خشاباشون من شک ندارم که توی تاریخ ... هر معشوقی که اسطوره بوده عطری که میزد حتما همینه هر بار این عطر جادویی پیچیده بی خبر هر جا یه ردی مونده تو تاریخ مثل دیدار آدم و حوا هر بار این عطر جادویی پیچیده بی خبر هر جا یه ردی مونده تو تاریخ مثل دیدار آدم و حوا چشمات منو پرت میکنه هر بار اون جا که انگار ساعتا خوابن چشمای تو از جنس آرامش چشمای تو شعرای سهرابن میریزه قلبم با صدات هر بار جذاب ترین سمفونیه آخه وقتی که تو حرف میزنی انگار تو گوش من موسیقی باخه نه اصلا تکراری نمیشه واسم عطر تو باید همش باشه حال منو اونی میفهمه که یه آدمی کل دنیاشه هر بار این عطر جادویی پیچیده بی خبر هر جا یه ردی مونده تو تاریخ مثل دیدار آدم و حوا هر بار این عطر جادویی پیچیده بی خبر هر جا یه ردی مونده تو تاریخ مثل دیدار آدم و حوا
توضیحات

رضا یزدانی خواننده متفاوت و دوست داشتنی کشورمان که هم به خاطر تیپ خاصش و هم صدای زیباش بسیار معروف است، این روزها با تلاش بیشتر در حال تولید آهنگ های جدید است. این خواننده که به پیروی از کوروش یغمایی سبک راک را برگزید و در این مسیر جلو رفت، همواره به خاطر خاص بودن سبک و خوانندگی است مورد توجه اهالی موسیقی بوده است و در کنار تعریف و تمجید از تیغ انتقادات هم در امان نمانده است.

رضا یزدانی یکی از خواننده های منحصر به فرد صنعت موسیقی است که سبک راک را به زیبایی در صنعت موسیقی داخلی آورده است. آهنگ زیبایی که از او خواهید شنید، با ترانه سرایی آناهید شرقی و آهنگسازی فرامرز نصیری منتشر شده است. آهنگ عطر جادویی جدیدترین اثر رضا یزدانی است که برای اولین بار در ویژه برنامه عید فطر مهران مدیری خواند و با استقبال مخاطین و علاقه مندانش مواجه شد.

رضا یزدانی که هم در زمینه خوانندگی و هم در زمینه آهنگسازی فعالیت می کند، اولین آلبوم خود را به صورت رسمی در سال ۱۳۸۰ با نام شهر دل منتشر کرد. آهنگ های او از آن پس در سریال و به خصوص در تئاترها بسیار مورد استقبال قرار گرفت. شما می توانید از زیباترین کارهای او را در رسانه موزیکیشو بشنوید.

رضا یزدانی تا به امروز از جایزه های بسیاری به خاطر هنر خاص خودش بهره مند شده است که شاید بتوان به عنوان یکی از مهمترین ها به جایزه (جشن سالانه موسیقی ما) برای آلبوم *دوئل در آینه* به عنوان بهترین آلبوم پاپ راک اشاره کرد که در سال ۱۳۹۵ برنده آن شد و در سال ۱۳۹۶ نیز به آلبوم منتخب مردم ملقب شد.

شما عزیزان می توانید آهنگ زیبای *عطر جادویی* را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو درست کنید. در ادامه نیز متن کامل آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: