دانلود آهنگ من دلم تنگه زانیار کیفیت 320 و 128 + متن کامل

زانیار خسروی – من دلم تنگه

دانلود اهنگ جدید زانیار خسروی به نام من دلم تنگه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ من دلم تنگه زانیار خسروی از رسانه موزیکیشو

زانیار خسروی – من دلم تنگه

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 84

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ زانیار خسروی – من دلم تنگه

من حالم خوب نیست من دلم تنگه همه ی حرفام تو این آهنگه آخه با عشقش کی میجنگه بگو ... من دلم تنگه من حالم خوب نیست حرف دارم اما تو میگی هیس لااقل یه چیزی به این چشای خیس بگو ... من بی علت شب و روز خیره به عکساتم پشت پا بهم زدی اما هنوز پاتم نرو توی هر جمعی بدون تو میرم یه گوشه کسی نیست لباس دلخواه منو بپوشه نرو من بی علت شب و روز خیره به عکساتم پشت پا بهم زدی اما هنوز پاتم نرو توی هر جمعی بدون تو میرم یه گوشه کسی نیست لباس دلخواه منو بپوشه نرو یادت افتادم هرکیو دیدم من به دنیای بی تو تبعیدم تو بدی کردی ولی بخشیدم تورو بی تو این خونه مث تابوته چشم من رو سقف شبا مبهوته همه چی بازم به تو مربوطه نرو ... من بی علت شب و روز خیره به عکساتم پشت پا بهم زدی اما هنوز پاتم نرو توی هر جمعی بدون تو میرم یه گوشه کسی نیست لباس دلخواه منو بپوشه نرو من بی علت شب و روز خیره به عکساتم پشت پا بهم زدی اما هنوز پاتم نرو توی هر جمعی بدون تو میرم یه گوشه کسی نیست لباس دلخواه منو بپوشه نرو
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

 

دنیای موسیقی خوشحال است که زانیار خسروی با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. من دلم تنگه اثری فوق العاده از زانیار خسروی است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. زانیار خسروی سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار من دلم تنگه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود من دلم تنگه زانیار خسروی جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست زانیار خسروی که مربوط به انتشار من دلم تنگه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی زانیار خسروی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه من دلم تنگه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. زانیار خسروی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه من دلم تنگه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای زانیار خسروی در اهنگ من دلم تنگه لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد موزیک من دلم تنگه زانیار خسروی را نشنیده باشد. زانیار خسروی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی زانیار خسروی برای ترانه فوق العاده من دلم تنگه و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا من دلم تنگه زانیار خسروی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک من دلم تنگه در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام زانیار خسروی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت من دلم تنگه پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ زانیار خسروی من دلم تنگه خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود زانیار خسروی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه من دلم تنگه تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. زانیار خسروی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ من دلم تنگه فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن من دلم تنگه زانیار خسروی لذت ببرید.

زانیار خسروی من دلم تنگه را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران زانیار خسروی را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از زانیار خسروی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران زانیار خسروی آهنگ من دلم تنگه را جزو بهترین کارهای او می دانند. من دلم تنگه زانیار خسروی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه من دلم تنگه زانیار خسروی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه من دلم تنگه زانیار خسروی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز زانیار خسروی با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. زانیار خسروی در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده من دلم تنگه را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که من دلم تنگه زانیار خسروی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای زانیار خسروی و من دلم تنگه او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. زانیار خسروی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر من دلم تنگه به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. زانیار خسروی امیدوار است با عاشقانه من دلم تنگه بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت من دلم تنگه زانیار خسروی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از من دلم تنگه زانیار خسروی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

زانیار خسروی من دلم تنگه را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران زانیار خسروی را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از زانیار خسروی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران زانیار خسروی اهنگ من دلم تنگه را جزو بهترین کارهای او می دانند. من دلم تنگه زانیار خسروی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای آهنگ من دلم تنگه زانیار خسروی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک من دلم تنگه زانیار خسروی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. زانیار خسروی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک من دلم تنگه جدیدترین اثر زانیار خسروی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. زانیار خسروی با قطعه من دلم تنگه سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. من دلم تنگه زانیار خسروی یک ترانه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون آهنگ میبرد چیزی که زانیار خسروی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط زانیار خسروی، من دلم تنگه را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای زانیار خسروی به ارمغان آورد. امیدواریم زانیار خسروی بعد از من دلم تنگه باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از ترانه من دلم تنگه زانیار خسروی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار زانیار خسروی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب من دلم تنگه را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده من دلم تنگه در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. زانیار خسروی در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. من دلم تنگه زانیار خسرویاز آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. زانیار خسروی نیز در من دلم تنگه تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ من دلم تنگه حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که زانیار خسروی با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. من دلم تنگه اثری فوق العاده از زانیار خسروی است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. زانیار خسروی سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار من دلم تنگه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود من دلم تنگه زانیار خسروی جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست زانیار خسروی که مربوط به انتشار من دلم تنگه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی زانیار خسروی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک من دلم تنگه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. زانیار خسروی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک من دلم تنگه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای زانیار خسروی در موزیک من دلم تنگه لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز زانیار خسروی با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. زانیار خسروی در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده من دلم تنگه را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که من دلم تنگه زانیار خسروی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای زانیار خسروی و من دلم تنگه او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. زانیار خسروی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر من دلم تنگه به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. زانیار خسروی امیدوار است با عاشقانه من دلم تنگه بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت من دلم تنگه زانیار خسروی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از من دلم تنگه زانیار خسروی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

زانیار خسروی من دلم تنگه را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران زانیار خسروی را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از زانیار خسروی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران زانیار خسروی آهنگ من دلم تنگه را جزو بهترین کارهای او می دانند. من دلم تنگه زانیار خسروی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه من دلم تنگه زانیار خسروی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن اهنگ من دلم تنگه زانیار خسروی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

زانیار خسروی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه من دلم تنگه به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده من دلم تنگه زانیار خسروی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای زانیار خسروی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ من دلم تنگه خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ من دلم تنگه بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده من دلم تنگه دعوت کرده است. زانیار خسروی به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. من دلم تنگه زانیار خسرویرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. زانیار خسروی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه من دلم تنگه این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و آهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و زانیار خسروی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از من دلم تنگه زانیار خسروی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
محدثه مشکین آبادی گفته:

آهنگش بد نیست شبیه مهدی احمدی خاوه میخونه