سالار عقیلی ققنوس | دانلود اهنگ جدید سالار عقیلی ققنوس + متن اهنگ

سالار عقیلی – ققنوس

دانلود اهنگ جدید سالار عقیلی به نام ققنوس با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ققنوس سالار عقیلی از رسانه موزیکیشو

Salar Aghili Ghoghnoos Download mp3 320 + Lyrics text

سالار عقیلی – ققنوس

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سالار عقیلی – ققنوس

چله به چله عشق را از غم به شادی میبریم حق خود از لبخند را با اشک با خون میخریم هر جا سکوت کوچه ها از ترس سنگین تر شود یک اه همگون میکند تا شهر رنگین تر شود پروانه پشت پیله اش حس کرد راهی هست و رفت شاید به راه بسته هم باید امیدی بست و رفت شب از درون می پوسد وبا یک تلنگر میرود دستان ما در بند هم دور از تصور میرود چله به چله عشق را از غم به شادی میبریم حق خود از لبخند را با اشک با خون میخریم حتی عبور از عشق هم رو به رهایی سخت نیست بی ذوق ازادی کسی با عشق هم خوشبخت نیست قنقوس برمیخیزد و ما را تماشا میکند شعله فرو می افتد و در بهت حاشا میکند چله به چله عشق را از غم به شادی میبریم حق خود از لبخند را با اشک با خون میخریم
توضیحات

سالار عقیلی را می توان از دسته خواننده های خوب دنیای موسیقی تلقی کرد که اکنون توانسته است در حوزه موسیقی سنتی شهرت بسیار زیادی را بدست بیاورد. موزیک های این هنرمند همیشه آرامش مورد نیاز را برای شنونده به ارمغان می آورد و این به این صورت است که موسیقی سنتی ایرانی خاصیت آرامبخشی و شنیدنی را به خود اختصاص داده است.

ققنوس موجودی است افسانه ای و درواقع پرنده ای است که بعد از گذشت مدت بسیار زیادی برای مثال در زندگی طی چند قرن سرانجام آتیش گرفته و به خاکستر تبدیل می شود و همین مورد سبب می شود تا این پرنده را موجودی افسانه ای بنامند. ققنوس را می توان به هنر و دنیای هنر تشبیه کرد و سالار عقیلی در این موسیقی سعی دارد تا استاد شجریان را مثال بزند.

استاد محمدرضا شجریان اسطوره موسیقی سنتی بعد از مدت ها فعالیت در حوزه موسیقی سنتی دار فانی را وداع گفت و این موسیقی است که یاد وی را تا ابد زنده نگه می دارد. هم اکنون می توانید اهنگ ققنوس سالار عقیلی را از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل ترانه دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ جدید سالار عقیلی ققنوس نهایت لذت و استفاده را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: