دانلود اهنگ سیروان خسروی دیوونگی موزیک ویدیو کلیپ + متن کامل

سیروان خسروی – دیوونگی

دانلود اهنگ جدید سیروان خسروی به نام دیوونگی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دیوونگی سیروان خسروی از رسانه موزیکیشو

Sirvan Khosravi Divoonegi Download mp3 320 + Lyrics text

سیروان خسروی – دیوونگی

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 112

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سیروان خسروی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سیروان خسروی – دیوونگی

نذار این حس بینمون بره منو تو دلت حبس کن عشقیو که حتی یه لحظه نمیکنه ولت لمس کن داره با تو یادم میره دیگه اون روزای سردو حال عجیبی بینمونه حسش میکنیم هر دو این دیوونگی با تو یه جور دیگس به این دیوونگی مثل ما دو تا کی هست بارون عشق با تو میباره رو من تو که پیشمی یه حال عجیبه تو من خوبه تورو دارم خوبه تورو دارم خوبه تورو دارم خوبه تورو دارم آرزوم اینه بمونی کنارم خوبه تورو دارم تورو دارم قبل تو همیشه میگفتم هی با خودم تهش چی تو مثل یه سیاره اومدی دور دلم گشتی تویی تنها کسی که اومد و از مرز دلم رد شد یه جوری خوبی نمیشه باهات یه ثانیه ام بد شد این دیوونگی با تو یه جور دیگس به این دیوونگی مثل ما دو تا کی هست بارون عشق با تو میباره رو من تو که پیشمی یه حال عجیبه تو من خوبه تورو دارم خوبه تورو دارم خوبه تورو دارم خوبه تورو دارم آرزوم اینه بمونی کنارم خوبه تورو دارم تورو دارم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه و اهنگ مهمونی میباشد.

شاید کمتر کسی باشد قطعه دیوونگی سیروان خسروی را نشنیده باشد. سیروان خسروی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی سیروان خسروی برای ترانه فوق العاده دیوونگی و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا دیوونگی سیروان خسروی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه دیوونگی در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام سیروان خسروی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت دیوونگی پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ سیروان خسروی دیوونگی خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود سیروان خسروی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه دیوونگی تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. سیروان خسروی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک دیوونگی فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن دیوونگی سیروان خسروی لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز سیروان خسروی با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. سیروان خسروی در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده دیوونگی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که دیوونگی سیروان خسروی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای سیروان خسروی و دیوونگی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. سیروان خسروی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر دیوونگی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. سیروان خسروی امیدوار است با عاشقانه دیوونگی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت دیوونگی سیروان خسروی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از دیوونگی سیروان خسروی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. سیروان خسروی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ دیوونگی جدیدترین اثر سیروان خسروی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. سیروان خسروی با ترانه دیوونگی سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. دیوونگی سیروان خسروی یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که سیروان خسروی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط سیروان خسروی، دیوونگی را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای سیروان خسروی به ارمغان آورد. امیدواریم سیروان خسروی بعد از دیوونگی باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ دیوونگی سیروان خسروی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
0hemat گفته:

ایولا کاکا سیروان

طرفدار ابدی سیروان گفته:

اون هایکه میگن خوب نیست ازرش اهنگهای شما را نمی دوند از نظر من خیلی عالیه ممنون از تلاشت 👏👌

طرفدار ابدی سیروان گفته:

سیروان خیلی عالیه مثل همیشه زیبا است❤👌

عسل بانو گفته:

آهنگ تون عالیه

عزیرم گفته:

خیلی خیلی عالیه بود

1234567890#$ گفته:

خیلی خیلی عالیه بود

12345678 گفته:

طرفدار جدید شما هستم آهنگ شما عالیه امید وار هستم که میشه بدرخشید

میلاد گفته:

خوشم نیومد

می گفته:

قشنگ بود ممنون از سایت موزیکی شو