دانلود آهنگ پرنده سینا درخشنده | MP3 اصلی + متن کامل

سینا درخشنده – پرنده

دانلود اهنگ جدید سینا درخشنده به نام پرنده با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ پرنده سینا درخشنده از رسانه موزیکیشو

Sina Derakhshande Parandeh Download mp3 320 + Lyrics text

سینا درخشنده – پرنده

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 181

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سینا درخشنده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سینا درخشنده – پرنده

وای از دست آدما چه بی رحمن بگو چرا شکسته بی تو قایقم چرا نمیکنی نگام زخمیه بال و پرم از توام خسته ترم غریبم خدا یه کاری بکن بال پرنده نشکنه بیا یه کاری بکن قایق من بی مقصده تو بگو کجا برم دردمو به کی بگم نمیدونم خدا یه کاری بکن بال پرنده نشکنه بیا یه کاری بکن قایق من بی مقصده بی مرامن آدما دور میشن ازت چرا نمیدونم ببر منو پیش خودت خستم از آدمای شهر گرون خریدم این دلو نذار که از دستش بدم بازار نامردی چرا شلوغه هر روز خدا پرنده بی بال و پرش اسیر پروازه خدا خدا یه کاری بکن بال پرنده نشکنه بیا یه کاری بکن قایق من بی مقصده تو بگو کجا برم دردمو به کی بگم نمیدونم خدا یه کاری بکن بال پرنده نشکنه بیا یه کاری بکن قایق من بی مقصده بی مرامن آدما دور میشن ازت چرا نمیدونم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.

سینا درخشنده بعد از چند ترانه‌ی شاد و رقص‌دار این بار با پرنده، به راز و نیاز با خدای خود پرداخته است. او در این ترانه از عشقش شکوه و گلایه دارد و به این ترتیب ترانه‌ای آرام و احساسی و بسیار غمگین را منتشر کرده است.

تنظیم این کار با علی ولی‌پور بوده، آهنگسازی را خود سینا درخشنده انجام داده و میکس و مسترینگ را ایمان احمدزاده انجام داده است.

همچنین گیتار این کار را امید آرتین، هنگ درام را امیرعلی رحیمانی و دودوک را امیرحسین اذانپور نواخته‌اند.

سینا درخشنده که توانسته مسیر موفقیت را به خوبی و درستی طی کند، با حضور در برنامه‌های تلویزیونی همچون دورهمی که اتفاقا در آنجا آهنگ پرنده را هم اجرا کرد، به محبوبیت و شهرت دو چندان برسد.

وی که با آهنگ‌های کوکه حالم و سرسری توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بندازد، با آهنگ پرنده یک نوع بلوغ فکری و موسیقیایی را از خود بروز داد.

امیدواریم در این روزهای پاییزی از این ترانه لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز سینا درخشنده با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. سینا درخشنده در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده پرنده را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که پرنده سینا درخشنده یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای سینا درخشنده و پرنده او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. سینا درخشنده سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر پرنده به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. سینا درخشنده امیدوار است با عاشقانه پرنده بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت پرنده سینا درخشنده باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از پرنده سینا درخشنده لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

سینا درخشنده پرنده را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. قطعه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران سینا درخشنده را خوشحال کرد. اهنگ بسیار خاص و متفاوت از سینا درخشنده که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران سینا درخشنده آهنگ پرنده را جزو بهترین کارهای او می دانند. پرنده سینا درخشنده خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه پرنده سینا درخشنده را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه پرنده سینا درخشنده لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار سینا درخشنده خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب پرنده را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده پرنده در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. سینا درخشنده در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. پرنده سینا درخشندهاز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. سینا درخشنده نیز در پرنده تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ پرنده حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
زینب گفته:

این آهنگ حرف ندارد ⁦❤️⁩ممنونم از آقای درخشنده 🌹

🔱ماکانی🔱 گفته:

سینا درخشنده واقعا حرف نداره و همه آهنگاش عالی و بدون نقصن👌 سینایی ها بهتون تبریک میگم بابت انتخابتون واسه طرفداری😉

فرانک گفته:

بسیار خواننده توانایی هست و انرژی مثبت اش رو به شنونده های خودش انتقال میده فقط مواظب باشه واکسن نزنه دلش شاد و در عرصه هنر و موسیقی موفق

رویا گفته:

آهنگ پرنده حرف نداره آنقدر گوش میدم بازم واسم تکراری نیست و سیر نمیشم کلا سینا همه آهنگاش عشقه مثل خودش 😄😄

کیوان گفته:

سینا درخشنده خوبه واقعا! کاش بیشتر شاد بخونه.