دانلود آهنگ ببین چه قشنگه حال تو چشاتو شایان جهانشاهی | اصلی + متن کامل

شایان جهانشاهی – ببین چه قشنگه حال تو چشاتو

دانلود اهنگ جدید شایان جهانشاهی به نام ببین چه قشنگه حال تو چشاتو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ببین چه قشنگه حال تو چشاتو شایان جهانشاهی از رسانه موزیکیشو

شایان جهانشاهی – ببین چه قشنگه حال تو چشاتو

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 12

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ شایان جهانشاهی – ببین چه قشنگه حال تو چشاتو

ببین چه قشنگه حال تو چشاتو نگو دیره تا صبح بمون تو پیش مَن سرخی لبات داره برق میزنه مث یه الماس میبینمت میره واسه دلم یه بهونه واسه دیدن تو هربار یه چایی آتیشی با تو لب دریا یه پتو رو شونه هات وسط سَرما که هَمه اینا میچسبه با تو گل کمیاب هر شب کنارت حالم یه جوریه دَست خودمم دیگه نیست عطرت هوامو بدجوری میگیره از تو یه دونه بیشتر که نیست هر شب کنارت حالم یه جوریه دست خودمم دیگه نیست عطرت هوامو بدجوری میگیره از تو یه دونه بیشتر که نیست خودمو تو بقیه رو ولش کن اصلا میخوام دیگه بسازم یه فرشته ازت اراده کن یه شَهرو به سلیقت میچینَم هر جوری که بخوای تو فقط هر شب کنارت حالم یه جوریه دست خودمم دیگه نیست عطرت هوامو بدجوری میگیره از تو یه دونه بیشتر که نیست هر شب کنارت حالم یه جوریه دست خودمم دیگه نیست عطرت هوامو بدجوری میگیره از تو یه دونه بیشتر که نیست
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ بازپخش و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ بازپخش و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ بازپخش و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ بازپخش و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ بازپخش میباشد.
این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. شایان جهانشاهی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ ببین چه قشنگه حال تو چشاتو جدیدترین اثر شایان جهانشاهی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. شایان جهانشاهی با قطعه ببین چه قشنگه حال تو چشاتو سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. ببین چه قشنگه حال تو چشاتو شایان جهانشاهی یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که شایان جهانشاهی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط شایان جهانشاهی، ببین چه قشنگه حال تو چشاتو را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای شایان جهانشاهی به ارمغان آورد. امیدواریم شایان جهانشاهی بعد از ببین چه قشنگه حال تو چشاتو باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه ببین چه قشنگه حال تو چشاتو شایان جهانشاهی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شاید کمتر کسی باشد قطعه ببین چه قشنگه حال تو چشاتو شایان جهانشاهی را نشنیده باشد. شایان جهانشاهی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی شایان جهانشاهی برای ترانه فوق العاده ببین چه قشنگه حال تو چشاتو و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا ببین چه قشنگه حال تو چشاتو شایان جهانشاهی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه ببین چه قشنگه حال تو چشاتو در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام شایان جهانشاهی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت ببین چه قشنگه حال تو چشاتو پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه شایان جهانشاهی ببین چه قشنگه حال تو چشاتو خود نیز گواه موفقیت بالای این ترانه است که باعث شده تا خود شایان جهانشاهی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ ببین چه قشنگه حال تو چشاتو تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. شایان جهانشاهی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با قطعه ببین چه قشنگه حال تو چشاتو فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن ببین چه قشنگه حال تو چشاتو شایان جهانشاهی لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام شایان جهانشاهی را نشنیده باشد یا ترانه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده ببین چه قشنگه حال تو چشاتو به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، ببین چه قشنگه حال تو چشاتو شایان جهانشاهی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران شایان جهانشاهی نیز با خوشحالی از انتشار موزیک ببین چه قشنگه حال تو چشاتو حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. ببین چه قشنگه حال تو چشاتو شایان جهانشاهی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی شایان جهانشاهی با انتشار ترانه جذاب ببین چه قشنگه حال تو چشاتو از مخاطبینش خواست تا با این قطعه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. شایان جهانشاهی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک ببین چه قشنگه حال تو چشاتو رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ ببین چه قشنگه حال تو چشاتو شایان جهانشاهی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار شایان جهانشاهی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب ببین چه قشنگه حال تو چشاتو را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده ببین چه قشنگه حال تو چشاتو در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. شایان جهانشاهی در انتشار این ترانه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. ببین چه قشنگه حال تو چشاتو شایان جهانشاهیاز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. شایان جهانشاهی نیز در ببین چه قشنگه حال تو چشاتو تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ ببین چه قشنگه حال تو چشاتو حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام شایان جهانشاهی را نشنیده باشد یا ترانه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با آهنگ فوق العاده ببین چه قشنگه حال تو چشاتو به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، ببین چه قشنگه حال تو چشاتو شایان جهانشاهی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران شایان جهانشاهی نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ ببین چه قشنگه حال تو چشاتو حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. ببین چه قشنگه حال تو چشاتو شایان جهانشاهی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی شایان جهانشاهی با انتشار آهنگ جذاب ببین چه قشنگه حال تو چشاتو از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار اهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. شایان جهانشاهی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه ببین چه قشنگه حال تو چشاتو رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه ببین چه قشنگه حال تو چشاتو شایان جهانشاهی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: