دانلود اهنگ دلم تنگه برات شهاب رمضان MP3 اصلی + متن کامل

شهاب رمضان – دلم تنگه برات

دانلود اهنگ جدید شهاب رمضان به نام دلم تنگه برات با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دلم تنگه برات شهاب رمضان از رسانه موزیکیشو

Shahab Ramezan Delam Tange Barat Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب رمضان – دلم تنگه برات

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 36

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ شهاب رمضان – دلم تنگه برات

یادته باهم بودیم اون شبا تا دیر موقع جای خالیت بلده چطور منو پیر کنه هرچی تجویز بکنن جز تو برام بیخوده یه جوری غص میخوردم که چشا سیر شده میمیرم زنده میشم اگه صدام کنی باز هرجا کم میاری اخماتو سلاح کنی باز مثل قبلا خیلی محکم دستامو بگیری دستامو بگیری بگی جایی نمیری من دلم تنگه برات جنگه برات تو دلم هرشب بیا این قلب بهم ریخته بشه با تو مرتب من دلم تنگه برات ساده بگم دیوونتم من میخوام این چشما که وا میشه کنارم باشی حتما کاش از اون اول میگفتی بهم که من دودلمو میگفتی من اینه دلمو میگفتی تا منم رو تو حساب نکنمو منم هرکی اومد سمتم جواب نکنمو من دلم تنگه الان اما به روت نمیارم هرکاری کردم برات دلی بوده نمیشمرم مطمئنم که تو اشتباه شنیدی دربارم واقعی دوست دارم من دلم تنگه برات جنگه برات تو دلم هرشب بیا این قلب بهم ریخته بشه با تو مرتب من دلم تنگه برات ساده بگم دیوونتم من میخوام این چشما که وا میشه کنارم باشی حتما
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
دنیای موسیقی خوشحال است که شهاب رمضان با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. دلم تنگه برات اثری فوق العاده از شهاب رمضان است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. شهاب رمضان سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار دلم تنگه برات بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود دلم تنگه برات شهاب رمضان جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست شهاب رمضان که مربوط به انتشار دلم تنگه برات میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی شهاب رمضان با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ دلم تنگه برات همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. شهاب رمضان با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک دلم تنگه برات تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای شهاب رمضان در اهنگ دلم تنگه برات لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام شهاب رمضان را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده دلم تنگه برات به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، دلم تنگه برات شهاب رمضان قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران شهاب رمضان نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ دلم تنگه برات حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. دلم تنگه برات شهاب رمضان تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی شهاب رمضان با انتشار آهنگ جذاب دلم تنگه برات از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. شهاب رمضان نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک دلم تنگه برات رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از اهنگ دلم تنگه برات شهاب رمضان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که شهاب رمضان با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. دلم تنگه برات اثری فوق العاده از شهاب رمضان است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. شهاب رمضان سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار دلم تنگه برات بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود دلم تنگه برات شهاب رمضان جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست شهاب رمضان که مربوط به انتشار دلم تنگه برات میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی شهاب رمضان با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ دلم تنگه برات همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. شهاب رمضان با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک دلم تنگه برات تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای شهاب رمضان در آهنگ دلم تنگه برات لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: