اهنگ تنهای تنها شهاب مظفری | دانلود آهنگ تنهای تنها کیفیت اصلی MP3 320 + متن کامل

شهاب مظفری – تنهای تنها

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام تنهای تنها با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تنهای تنها شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari Tanhaye Tanha Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – تنهای تنها

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 3277

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – تنهای تنها

دارم از تو میگذرم تا نگذره آب از سر تو میشکنم من تو خودم تا نشکنه بال و پر تو زندگی هیچ وقت برای ما دوتا کاری نکرده اونکه واسه عشق بمیره که فداکاری نکرده کاری نکرده تنهای تنهام میخوان ببازم بشکن همه رو بازم میسازم بازم میسازم تو کوچ آخر بالامو بستن من تو قفس و دورم نشستن دلتنگتم من میشکنم پلارو پشتم تا نترسم برنگردم هیچ جا دنبالم نگردین من یه درد دوره گردم یه قدم مونده به دریا ساحلو وارونه کردن من همین حالا میرم که تو دلت نگیره بعدا تنهای تنهام میخوان ببازم بشکن همه رو بازم میسازم بازم میسازم تو کوچ آخر بالامو بستن من تو قفس و دورم نشستن دلتنگتم من تنهای تنهام میخوان ببازم بشکن همه رو بازم میسازم بازم میسازم تو کوچ آخر بالامو بستن من تو قفس دورم نشستن دلتنگتم من
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین میباشد.

شهاب مظفری خواننده دوست داشتنی پاپ که به لطف صدای خاص و کارهای عاشقانه اش توانسته مسیر موفقیت را به خوبی طی کند، بعد از مدتی سکوت باز هم به دنیای موسیقی بازگشته است. این خواننده دوست داشتنی که با آهنگ های زیبای قسم و خودت توانست مثل بمب سر و صدا کند، بعد از آن هم خوش درخشید و با اجرای آهنگ وای وای با علی یاسینی و ما باحالیم، 2 کار شاد فوق العاده را روانه بازار کرد تا همچنان درخشان و دوست داشتنی ظاهر شود. شهاب مظفری همچنین در یک همکاری سینمایی، تیتراژ سریال دل را در کنار رضا بهرام برعهده گرفت و آن را روانه بازار موسیقی کرد.

حالا شما را به شنیدن آهنگ زیبای دیگری از او دعوت می کنیم. قطعه تنهای تنها کاری است عاشقانه و احساسی که شعر آن را مهرزاد امیرخانی سروده و موسیقی آن را بابک زرین ساخته است. آهنگ دل شهاب مظفری با ریتم آرام و غمگین خود شنونده را مجذوب خودش میکند. گفتنی است سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و با حضور بازیگرانی چون حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، مهراوه شریفی نیا و … به تازگی در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است.

شما عزیزان می توانید این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم از این فوق العاده لذت ببرید.

شهاب مظفری تنهای تنها را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران شهاب مظفری را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از شهاب مظفری که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران شهاب مظفری قطعه تنهای تنها را جزو بهترین کارهای او می دانند. تنهای تنها شهاب مظفری خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ تنهای تنها شهاب مظفری را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن اهنگ تنهای تنها شهاب مظفری لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: