دیدار شهاب مظفری | دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری دیدار + متن

شهاب مظفری – دیدار

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام دیدار با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دیدار شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari Didar Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – دیدار

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 25

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – دیدار

عشق یک نقاشی دلتنگ روی پرده هاست عشق آرام دل بی تاب دل گم کرده هاست ماه گاهی تا لب ایوان من آمد ولی سرنوشت پنجره دیدار پشت نرده هاست ای گم ترین راهم غمگین ترین آهم ای زخم دلخواهم ای خواب کوتاهم تلخ است و میخوانم این ماه بی دل را این درد کامل را این عشق قاتل را تو چه رویاهای شیرینی که در سر داشتی از میان سینه ام قلب مرا برداشتی خواب پرواز تو هر شب آسمانم را گرفت جای انگشتان خود در خواب من پر داشتی باز برگردان زمان را باز دستم را بگیر پس چه شد افسانه ی عشقی که باور داشتی باز برگردان زمان را باز دستم را بگیر پس چه شد افسانه ی عشقی که در سر داشتی ای گم ترین راهم غمگین ترین آهم ای زخم دلخواهم ای خواب کوتاهم تلخ است و میخوانم این ماه بی دل را این درد کامل را این عشق قاتل را
توضیحات

اولین آهنگ شهاب عزیز با ترانه سرایی و آهنگسازی خود او به نام *از وقتی رفتی* در سال ۱۳۸۷ منتشر شد که باعث شد تا نام او بر سر زبان ها بیافتد. از جمله دیگر آهنگ های محبوب او می توان به * تو رو می خوام* و * نترسونم* اشاره کرد. خواننده هایی که در کشور فعالیت می کنند با انتشار 1 یا 2 آهنگ شهرت خود را به اوج می رسانند. این موزیک ها معمولا شاد و عاشقانه می باشند. شهاب مظفری از سال ۱۳۹۶به صورت رسمی مجوز کار و فعالیت به عنوان یک خواننده داخلی را دریافت کرد و بلافاصله بعد از آن اولین کنسرت رسمی اش را در تیر ماه ۱۳۹۶ در سال همایش های برج میلاد برگزار کرد.

شهاب مظفری را می توان یکی از موفق ترین خواننده های حال حاضر ایرانی بشمار آورد. این خواننده هنر موسیقی بسیار بالایی دارد و همیشه سعی دارد ریتم موزیک های خود را متفاوت به بازار موسیقی وارد کند. اکنون این خواننده که برای مدتی است در زمینه موسیقی فعالیت ندارد خبر های خوبی را در زمینه موسیقی به انتشار رسانده است.

اکنون شهاب مظفری بعد از مدتی انگیزه خود را برای ساخت موزیک جدید بدست آورده است. آهنگ دیدار جدیدترین موزیک شهاب مظفری است که با ریتمی بسیار شنیدنی به انتشار رسیده است. هم اکنون می توانید اهنگ دیدار شهاب مظفری را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ احساسی جدید شهاب مظفری دیدار لذت برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
فرامرز گفته:

با سلام.کار بسیار خوب و عالی هستش.ممنون از همه شما

مرادي زاده گفته:

بسیار عالیست