آهنگ زخمای من علیرضا طلیسچی | دانلود آهنگ زخمای من علیرضا طلیسچی + متن

علیرضا طلیسچی – زخمای من

دانلود اهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام زخمای من با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ زخمای من علیرضا طلیسچی از رسانه موزیکیشو

Alireza Talischi Zakhmaye Man Download mp3 320 + Lyrics text

علیرضا طلیسچی – زخمای من

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علیرضا طلیسچی – زخمای من

برو این جاده ست اذیت و آزار بس موند به دلم یه جا بگم، من یه نفر باهام هست گرفتاری شدی یه آدمِ کاری… هه خب تو دنیا کلی آدم گرفتار هست، مثل من ریخته برو سراغ یکی که بهونه نمیگیره، آدمی که همه چیت شه منم میرم از همه چی با تو سیرم این که میمیرم به کسی چه دست بزار روی زخمای من جای من باش ببین دیدنت سخته با یکی هر چقدر سخته جدا شیم از هم باز که تنها بشم فکر کنم جز تو به کی دست بزار روی زخمای من جای من باش ببین دیدنت سخته با یکی هر چقدر سخته جدا شیم از هم باز که تنها بشم فکر کنم جز تو به کی تو رو برگردونم یا که سرگردونم؛ بین این دو تا راه همیشه میمونم یه چیزی تو دلم هست که میمیرم بگم پس وقتی میخوام بگم اصلا نمیتونم چه کنم هر چقدر کم بزاره دلت ته قلبم هنوز علاقه دارم بهت دست بزار روی زخمای من جای من باش ببین دیدنت سخته با یکی هر چقدر سخته جدا شیم از هم باز که تنها بشم فکر کنم جز تو به کی دست بزار روی زخمای من جای من باش ببین دیدنت سخته با یکی هر چقدر سخته جدا شیم از هم باز که تنها بشم فکر کنم جز تو به کی
توضیحات

زخم حتما نباید جسمی باشد بلکه این زخم ها می تواند از لحاظ روحی نیز انسان را آزار دهد. زخمای من یکی از موزیک های زیبا و احساسی علیرضا طلیسچی می باشد. درواقع علیرضا طلیسچی سعی دارد در این موزیک خود را با حرف زدن خالی کند. دل پر داشتن را می توان از این موزیک به راحتی احساس کرد. گاهی اوقات حتی عاشقانه ها نیز جوا نمی دهند و این کار را باید کنار گذاشت تا طرف مقابل احساس نکند این عمل به نوعی وظیفه محسوب می شود.

علیرضا طلیسچی متولد 7 مهرماه سال 1364 در تهران می باشد که در زمینه خوانندگی فعالیت دارد. این خواننده محبوب از سن کودکی تا کنون فعالیت های هنری خود را آغاز کرده است و معمولا این آموزش را با ساز پیانو آغاز کرده است. وی که در حوزه خوانندگی غرق شده بود سرانجام در سن 18 سالگی خوانندگی را بصورت تخصصی ادامه داد و توانست به کمک یکی از دوستان خود به نام حمیدرضا یک گروه دو نفره را در دوران دانشگاه ایجاد کنند و نام این گروه را علیرضا و حمیدرضا گذاشتند

اما بعد از مدتی علیرضا طلیسچی از این گروه جدا شد و سعی داشت تا فعالیت های خود را بصورت انفرادی انجام دهد. بعد از گذشت مدت کوتاهی یعنی در فروردین سال 1395 اولین آلبوم رسمی خود به نام دقیقه هام را به انتشار رساند. این آلبوم شروعی بود بر فعالیت های مکرر خواننده محبوب علیرضا طلیسچی در زمینه موسیقی.

اکنون علیرضا طلیسچی به یکی از محبوب ترین خواننده های ایرن تبدیل شده است که به تازگی نیز موزیک جدید خود به نام ای دل غافل را با تنظیم حامد برادران به انتشار رساند.

علیرضا طلیسچی یکی از خواننده های خوب کشور است که به نوعی در اخلاق نیز در دنیای موسیقی داخلی حریفی ندارد. این خواننده همیشه با صدای بسیار زیبا و احساسی خود توانست در انتشار اولین آلبوم خود به نام دقیقه هام محبوبیت بسیار بالایی را بدست بیاورد. اکنون علیرضا طلیسچی با موزیک های زیبای خود همیشه دل شنونده های موزیک را شاد و خوشحال می کند.

به هر حال دردل های غمگین و احساسی علیرضا طلیسچی را در موزیک زخم های من گوش دهیم. ترانه سرا، آهنگساز و تنظیم کنند این موزیک خود علیرضا طلیسچی می باشد و میکس و مسترینگ را نیز آرش پاکزاد انجام داده است. هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل آن دانلود کنید. امیدواریم با شنیدن اهنگ علیرضا طلیسچی زخمای من نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: