دانلود آهنگ نمانده در دلم دگر توان دوری علیرضا قربانی | اصلی + متن

علیرضا قربانی – نمانده در دلم دگر توان دوری

دانلود اهنگ جدید علیرضا قربانی به نام نمانده در دلم دگر توان دوری با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نمانده در دلم دگر توان دوری علیرضا قربانی از رسانه موزیکیشو

Alireza Ghorbani Roozegare Gharib Download mp3 320 + Lyrics text

علیرضا قربانی – نمانده در دلم دگر توان دوری

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 126

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علیرضا قربانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علیرضا قربانی – نمانده در دلم دگر توان دوری

روزگار غریبیست نازنین دهانت را میبویند مبادا گفته باشی دوستت دارم دوستت دارم دلت را میبویند دلت را میبویند مبادا شعله ای در آن نهان باشد روزگار غریبیست روزگار غریبیست نازنین روزگار غریبیست نازنین آن که بر در میکوبد شباهنگام به کشتن چراغ آمده است نور را در پستوی خانه نهان باید کرد به اندیشیدن خطر مکن خدای را در پستوی خانه نهان باید کرد روزگار غریبیست روزگار غریبیست نازنین نمانده در دلم دگر توان دوری چه سود از این سکوت و آه از این صبوری تو ای طلوع آرزوی خفته بر باد بخوان مرا تو ای امید رفته از یاد نمانده در دلم دگر توان دوری چه سود از این سکوت و آه از این صبوری تو ای طلوع آرزوی خفته بر باد بخوان مرا تو ای امید رفته از یاد نمانده در دلم دگر توان دوری چه سود از این سکوت و آه از این صبوری تو ای طلوع آرزوی خفته بر باد بخوان مرا تو ای امید رفته از یاد
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ سنتی خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ بازپخش و اهنگ سنتی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ سنتی خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ بازپخش و اهنگ سنتی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ سنتی خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ بازپخش و اهنگ سنتی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ سنتی خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ بازپخش و اهنگ سنتی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ سنتی خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ بازپخش و اهنگ سنتی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ سنتی خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ سنتی و اهنگ عاشقانه و اهنگ بازپخش میباشد.
علیرضا قربانی نمانده در دلم دگر توان دوری را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران علیرضا قربانی را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از علیرضا قربانی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران علیرضا قربانی آهنگ نمانده در دلم دگر توان دوری را جزو بهترین کارهای او می دانند. نمانده در دلم دگر توان دوری علیرضا قربانی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک نمانده در دلم دگر توان دوری علیرضا قربانی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک نمانده در دلم دگر توان دوری علیرضا قربانی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

علیرضا قربانی نمانده در دلم دگر توان دوری را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران علیرضا قربانی را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از علیرضا قربانی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران علیرضا قربانی ترانه نمانده در دلم دگر توان دوری را جزو بهترین کارهای او می دانند. نمانده در دلم دگر توان دوری علیرضا قربانی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک نمانده در دلم دگر توان دوری علیرضا قربانی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ نمانده در دلم دگر توان دوری علیرضا قربانی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار علیرضا قربانی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب نمانده در دلم دگر توان دوری را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده نمانده در دلم دگر توان دوری در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. علیرضا قربانی در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. نمانده در دلم دگر توان دوری علیرضا قربانیاز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. علیرضا قربانی نیز در نمانده در دلم دگر توان دوری تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ نمانده در دلم دگر توان دوری حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز علیرضا قربانی با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. علیرضا قربانی در جدیدترین اثر خود اهنگ فوق العاده نمانده در دلم دگر توان دوری را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که نمانده در دلم دگر توان دوری علیرضا قربانی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای علیرضا قربانی و نمانده در دلم دگر توان دوری او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. علیرضا قربانی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر نمانده در دلم دگر توان دوری به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. علیرضا قربانی امیدوار است با عاشقانه نمانده در دلم دگر توان دوری بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت نمانده در دلم دگر توان دوری علیرضا قربانی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از نمانده در دلم دگر توان دوری علیرضا قربانی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار علیرضا قربانی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب نمانده در دلم دگر توان دوری را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده نمانده در دلم دگر توان دوری در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. علیرضا قربانی در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. نمانده در دلم دگر توان دوری علیرضا قربانیاز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. علیرضا قربانی نیز در نمانده در دلم دگر توان دوری تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه نمانده در دلم دگر توان دوری حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا و جذاب لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که علیرضا قربانی با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. نمانده در دلم دگر توان دوری اثری فوق العاده از علیرضا قربانی است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. علیرضا قربانی سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار نمانده در دلم دگر توان دوری بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود نمانده در دلم دگر توان دوری علیرضا قربانی جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست علیرضا قربانی که مربوط به انتشار نمانده در دلم دگر توان دوری میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی علیرضا قربانی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک نمانده در دلم دگر توان دوری همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. علیرضا قربانی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه نمانده در دلم دگر توان دوری تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای علیرضا قربانی در قطعه نمانده در دلم دگر توان دوری لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
kazem mirzaei گفته:

آهنگها بسیا ر عالیه لطف کنید تما م آلبوم را در سایت بگذارید. تشکر فراوان از شما .