علی سلامی خدایا خدایا آزادی آزادی | دانلود اهنگ خدایا خدایا آزادیم آزادیم + متن

علی سلامی – خدایا خدایا آزادی آزادی

دانلود اهنگ جدید علی سلامی به نام خدایا خدایا آزادی آزادی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خدایا خدایا آزادی آزادی علی سلامی از رسانه موزیکیشو

علی سلامی – خدایا خدایا آزادی آزادی

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد امتیازها: 22

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی سلامی – خدایا خدایا آزادی آزادی

خدایا خدایا آزادی آزادی ای خدا شدم اسیر و دل خون…. جوونیم رفت!! پیر شدم، توی زندون کشت منو زندون!! زندگی پر عذابه تا کی من اینجا، حال من خرابه زندونیم زندونیم، زندونی دنیا سخته از جوونیم خیر ندیدم عمری به دل نشسته زندونیم زندونیم!! زندون پرم رو بسته مادر! غم ندیدنت عمری به دل نشسته… واسم حسرته هوای صبح بیرون… تمام فصلا، برام شده زمستون حکم عوض شد… دلم تنگه آزادی خدا خلاص کن! هرکی هست توی زندون زندونیم زندونیم، زندونی دنیا سخته از جوونیم خیر ندیدم عمری به دل نشسته… زندونیم زندونیم!! زندون پرم رو بسته مادر! غم ندیدنت عمری به دل نشسته
توضیحات

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. علی سلامی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. ترانه *زندانی* جدیدترین اثر علی سلامی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است.

علی سلامی با موزیک *زندانی* سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. *زندانی* علی سلامی یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که علی سلامی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط علی سلامی، *زندانی* را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای علی سلامی به ارمغان آورد. امیدواریم علی سلامی بعد از *زندانی* باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از آهنگ *زندانی* علی سلامی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شما عزیزان می توانید این آهنگ اجتماعی را هم اکنون با دو کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید و در ادامه نیز متن کامل آن را در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: