دانلود اهنگ هر بار این درو ماکان بند + متن کامل

ماکان بند – هر بار این درو

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام هر بار این درو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ هر بار این درو ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Har Bar In Daro Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – هر بار این درو

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 137

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – هر بار این درو

صدای خنده هات هنوز توی گوشمه عطری که میزنی رو لباسیه که میپوشمه دیگه بدون من یه قدمم برندار یه چیزی بت میگم این دفعه رو نه نیار هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره بدون تو بدون از این زندگی سیرم به جون هردومون نباشی از دست میرم درارو وا نکن و حرف رفتنو نزن نه دیگه تا نکن به هر دلیلی بد با من هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی میباشد.

با گسترش صنعت موسیقی گروه هایی از این رشته در ایران شروع به فعالیت کردند. یکی از این گروه های موسیقی ماکان بند نام داشته که در زمینه خوانندگی توانسته اند بسیار موفق به نظر آیند.این گروه موسیقی متشکل از دو نفر به نام های رهام هادیان و امیر مقاره می باشد که هرکدام صدایی بخصوص برای اجرای متن موزیک های خود دارند. این گروه موسیقی دوستداشتنی در سال 1395 شروع به فعالیت کردند و امیر میلاد نیکزاد نیز به عنوان تنظیم کننده این گروه موسیقی شناخته شد.

ماکان بند بعد از انتشار اهنگ های متعدد بخصوص اهنگ هربار این درو توانست در کارنامه کاری خود تحولی را بوجود اورده و خود را بهتر به مردم و شنونده های موزیک بشناساند. گروه موسیقی ماکان بند درواقع با انتشار اهنگ های شاد در دل مردم جای گرفت و کمتر دیده می شود که موزیک های آرام و احساسی آن ها در پلی لیست ها مشاهده شود مگر تعدادی از بهترین موزیک های این گروه.

به تازگی گروه ماکان بند از اهنگ جدید خود به نام با تو رونمایی کرده اند و بعد از مدت ها انتظار توانستند صبر ها را در هم بشکنند و با یک ورود بسیار پرشور مخاطبان خود را به دور هم جمع کنند. با تو ماکان بند می تواند از اهنگ های بسیار زیبا و شاد این گروه پاپ بحساب آید که توانسته است جایگاه سابق این گروه موسیقی را باز هم بازگرداند.

هروقت خواستی بروی در را آرام ببند. این خودش کمک می کند تا وسایل به خوبی سالم مانده و از ان ها برای بار دیگر استفاده مناسب شود. ماکان بند با خلاقیت خود توانسته اند موزیکی را منتشر کنند به نام هربار این درو که بسیار شنیدنی می باشد و قطعا شما هم از ان خوشتان می آید.

آقا جان، خواهر من تا یه تقی به توقی می خوره هی نگو می خوام برم، دیگه نمی مونم و از این حفا، برادره من شمام بدون و قتی اینو می گه داره ناز می کنه می خواد بگی نرو، بمون، هر بار این درو نبند نرو….. حالا که صحبت از نبستن در و نرفتن شد، آهنگ احساسی و آرام ماکان بند به نام هر بار این درو رو می تونین با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل این آهنگ عاشقانه و غمگین را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز ماکان بند با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. ماکان بند در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده هر بار این درو را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که هر بار این درو ماکان بند یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای ماکان بند و هر بار این درو او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. ماکان بند سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر هر بار این درو به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. ماکان بند امیدوار است با عاشقانه هر بار این درو بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت هر بار این درو ماکان بند باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از هر بار این درو ماکان بند لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مقاره گفته:

من گفتم هربارین درو ۲