دانلود اهنگ کی بودی تو ماکان بند + متن کامل

ماکان بند – کی بودی تو

دانلود اهنگ جدید ماکان بند به نام کی بودی تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کی بودی تو ماکان بند از رسانه موزیکیشو

Macan Band Ki Boodi To Akhe Download mp3 320 + Lyrics text

ماکان بند – کی بودی تو

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 50

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ماکان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ماکان بند – کی بودی تو

چشای تو دلرباست دل منم آهنرباست مغناطیسی ترین نگاهای دنیا مال ماست تا حسم بهت عالی میشه خالی میشه قلبت آخ به قلبم بزنه دردت در دل گوشه به گوشه روح و تنم راضیه برات جون بکنم کی بودی تو آخه تیکه به تیکه نفسم میمونه نباشی رو دستم کی بودی تو آخه گوشه به گوشه روح و تنم راضیه برات جون بکنم کی بودی تو آخه تیکه به تیکه نفسم میمونه نباشی رو دستم کی بودی تو آخه ای دلبر جونم انقد باهات جورم رو هرکی جز تو چشمام رفت رو هم احساسم خاصه همه میگن بهم واسه اثبات این عشق باید پای تو وایسه گوشه به گوشه روح و تنم راضیه برات جون بکنم کی بودی تو آخه تیکه به تیکه نفسم میمونه نباشی رو دستم کی بودی تو آخه گوشه به گوشه روح و تنم راضیه برات جون بکنم کی بودی تو آخه تیکه به تیکه نفسم میمونه نباشی رو دستم کی بودی تو آخه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

با گسترش صنعت موسیقی گروه هایی از این رشته در ایران شروع به فعالیت کردند. یکی از این گروه های موسیقی ماکان بند نام داشته که در زمینه خوانندگی توانسته اند بسیار موفق به نظر آیند.این گروه موسیقی متشکل از دو نفر به نام های رهام هادیان و امیر مقاره می باشد که هرکدام صدایی بخصوص برای اجرای متن موزیک های خود دارند. این گروه موسیقی دوستداشتنی در سال 1395 شروع به فعالیت کردند و امیر میلاد نیکزاد نیز به عنوان تنظیم کننده این گروه موسیقی شناخته شد.

ماکان بند بعد از انتشار اهنگ های متعدد بخصوص اهنگ هربار این درو توانست در کارنامه کاری خود تحولی را بوجود اورده و خود را بهتر به مردم و شنونده های موزیک بشناساند. گروه موسیقی ماکان بند درواقع با انتشار اهنگ های شاد در دل مردم جای گرفت و کمتر دیده می شود که موزیک های آرام و احساسی آن ها در پلی لیست ها مشاهده شود مگر تعدادی از بهترین موزیک های این گروه.

به تازگی گروه ماکان بند از اهنگ جدید خود به نام با تو رونمایی کرده اند و بعد از مدت ها انتظار توانستند صبر ها را در هم بشکنند و با یک ورود بسیار پرشور مخاطبان خود را به دور هم جمع کنند. با تو ماکان بند می تواند از اهنگ های بسیار زیبا و شاد این گروه پاپ بحساب آید که توانسته است جایگاه سابق این گروه موسیقی را باز هم بازگرداند.

یه آهنگ با حال از ماکان بند به نام کی بودی تو آخه با 2 کیفیت عالی هم اکنون در رسانه موزیکی شو در اختیار شما عزیزان همراه قرار گرفته است. امیدواریم از شنیدن این آهنگ شاد عاشقانه لذت ببرید و لحظه ها و خاطرات خوشی رو باهاش بسازید.

در ادامه متن کامل این آهنگ احساسی و ریتمیک را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

ماکان بند کی بودی تو را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران ماکان بند را خوشحال کرد. اهنگ بسیار خاص و متفاوت از ماکان بند که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران ماکان بند ترانه کی بودی تو را جزو بهترین کارهای او می دانند. کی بودی تو ماکان بند خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه کی بودی تو ماکان بند را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن اهنگ کی بودی تو ماکان بند لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
نقی پسر پنجعلی گفته:

ترکیبتون بده!! تکی بخونید بهتره من خودم تو عرصه موسیقی ام،دارم راهنماییتون میکنم

کاپیتان بنیامین گفته:

عالیه حرف نداره