دانلود آهنگ منم مجید رضوی کیفیت اصلی MP3 + متن

مجید رضوی – منم

دانلود اهنگ جدید مجید رضوی به نام منم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ منم مجید رضوی از رسانه موزیکیشو

Majid Razavi Manam Download mp3 320 + Lyrics text

مجید رضوی – منم

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 1230

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مجید رضوی – منم

یه جاده ی صاف مث دل تو الان لازممه با تو باشم بده قول ابری شه هوا آروم روی شونت یه آفتاب بزنه رو گل روی گونت آخ که چقد با تو پشتم پره راستی نگفتم چه موهات خوش رنگ شده نمیدونی چقدر دوست دارم تورو تو نمیدونی تا اومدی چه خبری شدو یه حال عجیبی با تو میپیچه تو تنم تو واسه من هی حرف بزن باهام دست بکش رو سرم اونی که واقعی عاشقته منم منم منم فهمیدم با توام همه تکلیفم با تو روشنه عشقم صدات کنم یا نفسم کدومش قشنگتره یه حال عجیبی با تو میپیچه تو تنم تو واسه من هی حرف بزن باهام دست بکش رو سرم اونی که واقعی عاشقته منم منم منم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

شاید کمتر کسی باشد ترانه منم مجید رضوی را نشنیده باشد. مجید رضوی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مجید رضوی برای قطعه فوق العاده منم و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا منم مجید رضوی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه منم در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مجید رضوی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت منم پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ مجید رضوی منم خود نیز گواه موفقیت بالای این اهنگ است که باعث شده تا خود مجید رضوی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ منم تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مجید رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه منم فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن منم مجید رضوی لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز مجید رضوی با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مجید رضوی در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده منم را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که منم مجید رضوی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مجید رضوی و منم او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مجید رضوی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر منم به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مجید رضوی امیدوار است با عاشقانه منم بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت منم مجید رضوی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از منم مجید رضوی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز مجید رضوی با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مجید رضوی در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده منم را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که منم مجید رضوی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مجید رضوی و منم او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مجید رضوی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر منم به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مجید رضوی امیدوار است با عاشقانه منم بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت منم مجید رضوی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از منم مجید رضوی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

مجید رضوی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه منم به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده منم مجید رضوی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مجید رضوی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ منم خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه منم بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده منم دعوت کرده است. مجید رضوی به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. منم مجید رضویرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مجید رضوی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه منم این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مجید رضوی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از منم مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که مجید رضوی با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. منم اثری فوق العاده از مجید رضوی است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. مجید رضوی سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار منم بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود منم مجید رضوی جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست مجید رضوی که مربوط به انتشار منم میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی مجید رضوی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه منم همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. مجید رضوی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه منم تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای مجید رضوی در قطعه منم لذت ببرید.

مجید رضوی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ منم به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده منم مجید رضوی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مجید رضوی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ منم خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک منم بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده منم دعوت کرده است. مجید رضوی به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. منم مجید رضویرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مجید رضوی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ منم این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مجید رضوی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از منم مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

مجید رضوی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه منم به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده منم مجید رضوی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مجید رضوی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ منم خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک منم بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده منم دعوت کرده است. مجید رضوی به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. منم مجید رضویرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مجید رضوی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه منم این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مجید رضوی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از منم مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

مجید رضوی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ منم به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده منم مجید رضوی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مجید رضوی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک منم خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه منم بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده منم دعوت کرده است. مجید رضوی به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. منم مجید رضویرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مجید رضوی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه منم این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مجید رضوی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از منم مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شاید کمتر کسی باشد قطعه منم مجید رضوی را نشنیده باشد. مجید رضوی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی مجید رضوی برای اهنگ فوق العاده منم و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا منم مجید رضوی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک منم در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام مجید رضوی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت منم پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای ترانه مجید رضوی منم خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود مجید رضوی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک منم تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. مجید رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ منم فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن منم مجید رضوی لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام مجید رضوی را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده منم به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، منم مجید رضوی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران مجید رضوی نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ منم حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. منم مجید رضوی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی مجید رضوی با انتشار قطعه جذاب منم از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. مجید رضوی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه منم رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه منم مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

مجید رضوی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ منم به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده منم مجید رضوی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مجید رضوی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ منم خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه منم بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده منم دعوت کرده است. مجید رضوی به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. منم مجید رضویرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مجید رضوی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ منم این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مجید رضوی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از منم مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مجید رضوی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب منم را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده منم در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. مجید رضوی در انتشار این ترانه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. منم مجید رضویاز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. مجید رضوی نیز در منم تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه منم حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. مجید رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک منم جدیدترین اثر مجید رضوی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. مجید رضوی با آهنگ منم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. منم مجید رضوی یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که مجید رضوی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط مجید رضوی، منم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای مجید رضوی به ارمغان آورد. امیدواریم مجید رضوی بعد از منم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه منم مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. مجید رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ منم جدیدترین اثر مجید رضوی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. مجید رضوی با ترانه منم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. منم مجید رضوی یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که مجید رضوی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط مجید رضوی، منم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای مجید رضوی به ارمغان آورد. امیدواریم مجید رضوی بعد از منم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از آهنگ منم مجید رضوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز مجید رضوی با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مجید رضوی در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده منم را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که منم مجید رضوی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مجید رضوی و منم او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مجید رضوی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر منم به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مجید رضوی امیدوار است با عاشقانه منم بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت منم مجید رضوی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از منم مجید رضوی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
khazan گفته:

خیلیییی قشنگه

آرش گفته:

خیل خوب🌷🌷🌹🌹

ی آرمی 💜🖇 گفته:

آقای رضوی طبق معمول صداش ،ریتم موزیک، معنی آهنگ همشون عالیه❤⛓ همیشه آهنگات رو گوش می‌کنم و حس خوبی میگیرم:))))

ی آرمی 💜🖇 گفته:

آقای رضوی مث همیشه صداش و ریتم و آهنگش عالیه ❤⛓ آهنگاش همیشه گوش می‌کنم و کلی حس خوب داره :)))))

dlfaraz گفته:

پس چرا واسه من دانلود نمیشه ؟؟

نرگس گفته:

بلاخره اومد خدایا مرسی

نرگس گفته:

خدایا شکرت بلاخره اومد

نرگس گفته:

مثل همیشه عاللیییییییییی

محمد... گفته:

Perfectly 👌

Arash a.b گفته:

عالی وخاطره ساز

بهمن گفته:

خیلی عالی مثل همیشه😍😍😍😍❤

Shaghayegh گفته:

عالی حرف نداره 😍😍😍😍

علیرضا قلعه قوند گفته:

عالی عالی عالی بود مرسی که با صدای خوبت هستی تا حال دل ما رو خوب کنی

علیرضا قلعه قوند گفته:

سلام من عاشق این ریتم از اهنگ های عاشقانه هستم ولی صدای مجید رضوی دیگه خیلی خاصه .از تاکستان کلی طرف دار داری

علیرضا قلعه قوند گفته:

سلام من هر کی رو دیدم میگه این صدا آدمو عاشق میکنه((# مجید رضوی ))

علیرضا قلعه قوند گفته:

سلام من عاشق این ریتم از اهنگ های عاشقانه هستم ولی صدای مجید رضوی دیگه خیلی خاصه

Soodeh66gil گفته:

🌱💛👏👏👌عالیه