دانلود آهنگ پانتومیم محسن ابراهیم زاده با کیفیت عالی + متن اهنگ

محسن ابراهیم زاده – پانتومیم

دانلود اهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام پانتومیم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ پانتومیم محسن ابراهیم زاده از رسانه موزیکیشو

Mohsen Ebrahimzadeh Pantomim Download mp3 320 + Lyrics text

محسن ابراهیم زاده – پانتومیم

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 366

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن ابراهیم زاده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده – پانتومیم

دور همیم ولی جات خالیه میپرسن چته میگم حالم عالیه نیستی پیشم بد حالیه دور هم دور میز پانتومیم شروع می کردیم با حرف میم به همه بگیم که مال همیم هی یه زخمی زدی که موند ردش ترکش کردی و بعدش ترکش نشست به قلبش و بعدش دیگه نشد که بشم اون آدم قبلش یه زخمی زدی که موند ردش ترکش کردی و بعدش ترکش نشست به قلبش و بعدش دیگه نشد که بشم اون آدم قبلش نبودم آدم جدایی یادته اون روزا دوتایی من و تو و یه جاده ی خیس حیف اون عشقی که دیگه نیست امون از اون دو تا چشایی دلمون میشه هی هوایی توی گوشم صداته هی کی میشه برگردی بگو کی یه زخمی زدی که موند ردش ترکش کردی و بعدش ترکش نشست به قلبش و بعدش دیگه نشد که بشم اون آدم قبلش یه زخمی زدی که موند ردش ترکش کردی و بعدش ترکش نشست به قلبش و بعدش دیگه نشد که بشم اون آدم قبلش
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی میباشد.

محسن ابراهیم زاده خواننده دوست داشتنی و جوان دنیای موسیقی است که در چند سال گذشته و به لطف مدیریت مهدی کرد که قبل از این مدیریت کارها و برنامههای مرحوم مرتضی پاشایی را برعهده داشت، توانسته خوش بدرخشد و مسیر موفقیت را به خوبی طی کند. این خواننده به صورت جدی از سال 88 فعالیت خود را آغاز کرد و آن ابتدا با بازخوانی قطعه حالم عوض میشه شادمهر و همچنین هنوزم وقتی میخندی استاد تورج شعبانخانی را بازخوانی کرد که کارهای خوبی از آب درآمد. بعد از آن نیز در پی کسب شهرت و آوازه فعالیت های جدی خودش را ادامه داد. تا سال 94 به موفقیت خاصی دست پیدا نکرد و صرفا با انتشار آهنگ هایی مسیر عادی کار را طی میکرد. سال 94 با خواندن آهنگ هنوزم و همچنین برگزاری کنسرت در کرج تا حدی شناخته شد، اما شروع پروژه معروفیت وی در سال 96 و با خواندن آهنگ سال نو برای برنامه مهتاب کلید آغاز شد.

بعد از آن بود که به لطف مهدی کرد و سلیقه شناسی خوبش، توانست از محسن ابراهیم زاده یک مرتضی پاشایی 2 دربیاورد و محسن ابراهیم زاده با صدای متفاوت و احساسی اش توانست با سینگل ترک هایی چون برداشت رفت، شبگردی، دونه دونه، علاقه مخصوص، داد و فریاد و … به خوبی رضایت مخاطبانش را جلب کند و همواره در سطح اول موسیقی کشور فعالیت کند از همان سال 96 که استارت کنسرت هایش را زد به راحتی هر سالنی را پر کند.

گندمی آخرین ترک محسن ابراهیم زاده بود که بعد از شروع سال جدید منتشر شد و به لطف شاد بودنش توانست خوش بدرخشد. اما حالا بعد 1 2 ماه سکوت، اینبار محسن ابراهیم زاده با آهنگ عاشقانه و احساسی جدیدی بازگشته است. پانتومیم جدیدترین اثر محسن ابراهیم زاده است که وی قول داده تا این آهنگ متفاوت تر از همیشه باشد. شعر زیبای این آهنگ از سروده های آتوسا کلانتری است و میلاد ترابی و محسن ابراهیم زاده کارهای آهنگسازی و میکس و مستر این قطعه آرام را انجام داده اند.

امیدواریم از پانتومیم محسن ابراهیم زاده لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد ترانه پانتومیم محسن ابراهیم زاده را نشنیده باشد. محسن ابراهیم زاده دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی محسن ابراهیم زاده برای آهنگ فوق العاده پانتومیم و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا پانتومیم محسن ابراهیم زاده همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ پانتومیم در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام محسن ابراهیم زاده در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت پانتومیم پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه محسن ابراهیم زاده پانتومیم خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود محسن ابراهیم زاده نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ پانتومیم تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. محسن ابراهیم زاده نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ پانتومیم فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن پانتومیم محسن ابراهیم زاده لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
آریا گفته:

خوب بود علی بود مثل همیشه یک موزیک ویدیو ازش درست کن

آریا گفته:

خیلی خوب بود عالی بوذ یک موزیک ویدیو مثل گندمی درست کن

Nazanin گفته:

مم پنج ساله که طرفدار آقای ابراهیم زاده هستم و پشتکار ایشون در کارشون باعث شده که من هرگز از اینکه پنج سال طرفدارشون هستم پشیمون نشم وبا افتخار میگم که من یک «محسنی ام» با افتخار ایشون به نظر من صادق ترین مهربان ترین وعاشق ترین خواننده هستند همیشه مهربان خونگرم چه در مقابل هوادار خویش و چه کسانی که هوادارشون نیستند برخورد دارند. به قول خودش: امضاء خدا پای تک تک آرزوهاش?

کلانتری گفته:

معتقدم بعد از مرتضی پاشایی ، عاشقانه ترین آهنگ ها برای محسن ابراهیم زادس... ?????

marzieh گفته:

عالیه حرف نداره

Amir گفته:

مثل همیشه عالی...

محسنی و فروردینی گفته:

عالی مثل همیشه خوب دستتون درد نکنه

گیمر 86 گفته:

سلام وقت بخیر دوستان مسل همیشه عالی $$$! $/&^=€=£$^=&$*£÷*÷^#&$*