دانلود اهنگ وقتی نیستی محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – وقتی نیستی

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام وقتی نیستی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ وقتی نیستی محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Vaghti Nisti Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – وقتی نیستی

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیازها: 20

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – وقتی نیستی

از عذاب رفتن تو میسوزم توو اوج غربت واسه ی بودن با تو ،نداارم یه لحظه فرصت اینجا اشک توو چشامو به کسی نشون نداادم. اگه بشکنه غرورم خم به ابرووم نمیارم وقتی نیستی هرچی غصه است تو صداامه وقتی نیستی هرچی اشکه تو چشاامه. از وقتی رفتی ،دارم هر ثانیه از غصه رفتنت میسووزم کاشکی بودی و میدیدی که چی آوردی به روزم. حالا عکست، تنها یادگاره از تو. خاطراتت، تنها باقی مونده از تو وقتی نیستی، یاد تو هر نفس آتیش میرنه به این وجودم. کاش از اول نمیدونستی من عاشق تو بودم. از عذاب رفتن تو، میسوزم تو اوج غربت واسه ی بودن باا تو ندارم، یه لحظه فرصت اینجا اشک تو چشامو، به کسی نشون نداادم. اگه بشکنه غرورم،خم به ابروم نمیارم وقتی نیستی، هرچی غصه است تو صداامه. وقتی نیستی، هرچی اشکه تو چشاامه از وقتی رفتی دارم هر ثانیه از غصه رفتنت میسوزم. کاشکی بودی و میدیدی که چی آوردی به روزم. حالا عکست ،تنها یادگاره از تو خاطراتت،تنها باقی مونده از تو وقتی نیستی یاد تو هر نفس آتیش میرنه به این وجودم. کاش از اول نمیدونستی من عاشق تو بودم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

محسن یگانه خواننده جوان و بسیار پر طرفدار این روزهای موسیقی داخلی است. او از سال ۱۳۸۷ به صورت رسمی کارش را به عنوان خواننده آغاز کرد و البته به دلیل علاقه زیادش به آهنگسازی و ترانه سرایی، معمولا در انتشار آهنگ هایش خودکفا بوده و حتی برای خواننده های دیگر هم ترانه ساخته است. محسن یگانه متولد اردیبهشت ۱۳۶۴ است.

او ادامه تحصیل در رشته مهندسی را به دلیل مشغله زیادی که از فعالیتش در حوزه موسیقی و هنر داشت رها کرد. در نتیجه تلاش های شبانه روزی اش او امروز یکی از قوی ترین های موسیقی پاپ است که با خوانندگان بسیاری همکاری داشته و برای آنها ترانه سازی و یا آهنگسازی انجام داده است. از جمله آهنگ های شناخته شده و پر طرفدار او می توان به * بیت آخر * و * هر چی تو بخوای* اشاره کرد.

حالا از شما دعوت می کنیم تا به یکی از قدیمی ترین آهنگ های او به نام *وقتی نیستی* گوش کنید. یک آهنگ احساسی با ترانه ای عاشقانه از این خواننده محبوب. شما می توانید این آهنگ زیبا را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و از گوش دادن به آن لذت ببرید. در ادامه متن کامل ترانه را در اختیار شما عزیزان گذاشته ایم.

 

محسن یگانه خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه وقتی نیستی به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده وقتی نیستی محسن یگانه میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای محسن یگانه دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک وقتی نیستی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک وقتی نیستی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده وقتی نیستی دعوت کرده است. محسن یگانه به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. وقتی نیستی محسن یگانهرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. محسن یگانه که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه وقتی نیستی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و محسن یگانه از آن مستثنی نیست. امیدواریم از وقتی نیستی محسن یگانه لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
فیروزه گفته:

عالی