دلم برات تنگ میشه معین زد | دانلود اهنگ جدید معین زد دلم برات تنگ میشه + متن کامل

معین زد – دلم برات تنگ میشه

دانلود اهنگ جدید معین زد به نام دلم برات تنگ میشه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دلم برات تنگ میشه معین زد از رسانه موزیکیشو

Moein Z Delam Barat Tang Mishe Download mp3 320 + Lyrics text

معین زد – دلم برات تنگ میشه

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 17

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم معین زد
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ معین زد – دلم برات تنگ میشه

این بار که برگشتی بازم خدارو شکر با هم دوتا فیلمو تو سینما دیدم باهم دوتا کافه باهم غذا پختیم گفتم دوست دارم گفتم تو هم گفتی ترکم که میشتی رو زین موتور تو شهر هی زمزمه میکردی با عشق در گوشم انگار میدونستیم از هم جدا میشیم این وصلت نا ممکن من آب و تو آتیشی اما دلم برات تنگ میشه نشد بمونم پیشت هوا که بارونی شد بخار نشست رو شیشه اول اسممونو روی بخارا حک کن میگن که بی تو شادم به گفته هاشون شک کن چون دلم برات تنگ میشه نشد بمونم پیشت هوا که بارونی شد بخار نشست رو شیشه اول اسممونو روی بخارا حک کن میگن که بی تو شادم به گفته هاشون شک کن چون دلم برات تنگ میشه … من به زندگی بعد از مرگ هم معتقدم چون که بعد از تو من مردم و بازم زیستم نبودنت را فهمیدم نبودنت اما نبودنت بسیار شبیه به بودن است دلتنگ تو میشم شبا وقتی که تاریکه هوام وقتی سکوت ممتد بسیار حال من بده دلتنگ اون حسم چرا تکرار نمیشه بعد تو سخت بود اما من شدم با جیب خالی مرد تو حال و هوای اون روزام دنیای کوچیک تو سرم کی فکرشو میکرد یه روز دنیا خراب شه رو سرم چون دلم برات تنگ میشه نشد بمونم پیشت هوا که بارونی شد بخار نشست رو شیشه اول اسممونو روی بخارا حک کن میگن که بی تو شادم به گفته هاشون شک کن چون دلم برات تنگ میشه …
توضیحات

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار معین زد خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب دلم برات تنگ میشه را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده دلم برات تنگ میشه در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد.

معین زد در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگی در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. دلم برات تنگ میشه معین زداز آن موزیک ‌های احساسی و آرام است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. معین زد نیز در دلم برات تنگ میشه تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند.

ترانه دلم برات تنگ میشه حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: