دانلود آهنگ نیواد دردونه کیفیت اصلی + متن کامل

نیواد – دردونه

دانلود اهنگ جدید نیواد به نام دردونه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دردونه نیواد از رسانه موزیکیشو

نیواد – دردونه

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 70

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
نیواد – متروکه نیواد – متروکه

متن آهنگ نیواد – دردونه

هرچقد ميبينمت سير نميشه دلم من روانيه روانيه چشات شدم تو همجوره به دل ميشيني از بس نابي باتو صدسالم ميتونم عاشقي كنم مگه ميشه رنگ چشات و من يادم بره نه نه نه مگه ميشه باشي پيشم حواسه من جايي بره نه نه نه نه دردونه ي قلب من يكي يدونه من ميخوامت پيشتم نباشم پيشته حواسم ميپامت اره ميخوامت يه الماس تو چشماي تو وقتي كه جلوم پلك ميزني ديوونه من هر وقت كه بهت خيره ميشم ميخندي چشمك ميزني دردونه لمس موهاي تو مثل تار گيتارم برام اواز روحه ببين امشب تموم عاشقا مادوتارو روي ماه ميدن نشونه اره ميدن نشونه دردونه ي قلب من يكي يدونه من ميخوامت پيشتم نباشم پيشته حواسم ميپامت اره ميخوامت
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد

این  روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. نیواد نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه دردونه (دلی) جدیدترین اثر نیواد است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. نیواد با قطعه دردونه (دلی) سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. دردونه (دلی) نیواد یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که نیواد برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط نیواد، دردونه (دلی) را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای نیواد به ارمغان آورد. امیدواریم نیواد بعد از دردونه (دلی) باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از ترانه دردونه (دلی) نیواد لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز نیواد با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. نیواد در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده دردونه را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که دردونه نیواد یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای نیواد و دردونه او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. نیواد سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر دردونه به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. نیواد امیدوار است با عاشقانه دردونه بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت دردونه نیواد باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از دردونه نیواد لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

دنیای موسیقی خوشحال است که نیواد با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. دردونه اثری فوق العاده از نیواد است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. نیواد سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار دردونه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود دردونه نیواد جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست نیواد که مربوط به انتشار دردونه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی نیواد با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک دردونه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. نیواد با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک دردونه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای نیواد در موزیک دردونه لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که نیواد با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. دردونه اثری فوق العاده از نیواد است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. نیواد سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار دردونه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود دردونه نیواد جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست نیواد که مربوط به انتشار دردونه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی نیواد با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک دردونه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. نیواد با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه دردونه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای نیواد در آهنگ دردونه لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که نیواد با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. دردونه اثری فوق العاده از نیواد است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. نیواد سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار دردونه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود دردونه نیواد جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست نیواد که مربوط به انتشار دردونه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی نیواد با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ دردونه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. نیواد با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه دردونه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای نیواد در ترانه دردونه لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز نیواد با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. نیواد در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده دردونه را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که دردونه نیواد یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای نیواد و دردونه او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. نیواد سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر دردونه به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. نیواد امیدوار است با عاشقانه دردونه بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت دردونه نیواد باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از دردونه نیواد لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار نیواد خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب دردونه را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده دردونه در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. نیواد در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. دردونه نیواداز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. نیواد نیز در دردونه تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه دردونه حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام نیواد را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده دردونه به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، دردونه نیواد قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران نیواد نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ دردونه حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. دردونه نیواد تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی نیواد با انتشار قطعه جذاب دردونه از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. نیواد نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با ترانه دردونه رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از اهنگ دردونه نیواد لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. نیواد نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک دردونه جدیدترین اثر نیواد است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. نیواد با موزیک دردونه سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. دردونه نیواد یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که نیواد برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط نیواد، دردونه را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای نیواد به ارمغان آورد. امیدواریم نیواد بعد از دردونه باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از آهنگ دردونه نیواد لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: