همکاری 40 خواننده موسیقی پاپ برای انتشار یک موزیک به نام منو بشناس خبر ساز شد

همکاری ۴۰ خواننده با یکدیگر برای انتشار یک موزیک

همکاری 40 خواننده موسیقی پاپ برای انتشار اهنگ زیبای منو بشناس خبر ساز شد.

همکاری ۴۰ خواننده با یکدیگر برای انتشار یک موزیک

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

همکاری 40 خواننده با یکدیگر برای انتشار اهنگ منو بشناس خبر ساز شد

 

به تازگی خبری به دست موزیکی ها رسیده است و این خبر به نوعی برای همه تکان دهنده و جذاب بود. به گفته یکی از فعالان حوزه موسیقی قرار است یک ترک موسیقی به نام منو بشناس روانه بازار موسیقی شود که این ترک موسیقی با همکاری 40 خواننده موسیقی پاپ در کشور به مانند رضا صادقی، سون بند، حامد همایون، پرواز همای، فرزاد فرزین، روزبه نعمت اللهی، خشایار اعتمادی، بهروز صفاریان، فریدون آسرایی، حجت اشرف زاده، گرشا رضایی، حمید هیراد، مسعود صادقلو، احسان حق شناس و … می باشد.

این موزیک قطعا یکی از بهترین آهنگ های سال خواهد بود چرا که قرار است در یک موزیک ببسیار زیبا صدای 40 خواننده مطرح موسیقی پاپ را در چندین دقیقه بشنویم و حتما موسیقی بازخورد های بسیار مثبتی را نیز به همراه خواهد داشت. ملودی این موسیقی زیبا توسط فرزاد فرزین و بهروز صفاریان ایجاد شده است و این اهنگ از ترانه ها و سروده های احمد امیرخلیلی می باشد.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مرینت گفته:

میشه اسم خواننده هارو بزارین راستی چرا یوسف زمانی، سینا درخشنده، رضا بهرام

Sogoli گفته:

بنویس چهل خواننده حکومتی که با ماله کشی و زد وبند خودشون رو کشوندن بالا. همونایی که چهارسال پیش دستمال بنفش تکون میدادن و حامد همایون دیسکو میزاشتن تا الان مردم زیر خط فقر باشند. یادمون نمیره خوش خدمتی امثال اشرف زاده ،حامد همایون ، لهراسبی ، رضا صادقی و بقیه شون واسه حکومت یادمون نمیره بنفش شدنشون رو. با همین خوش خدمتی ها خودشون را کشیدن بالا تا با استعدادهایی چون عبدالمالکی ، مجید یحیایی ، امین حبیبی و ... توان خواندن که هیچ توان حرف زدن هم نداشته باشن و سکوت کنن .تهش هم مردم از تولیدات ضعیف این ماله کشان پناه ببرند به تهران توکیو .

ماهک گفته:

برام افتخاره فن پیج فرزاد فرزینم ♡

مهشید جمشیدیان گفته:

یه سوال.. رضا بهرام توی این موزیک نیستند و همکاری ندارند..؟