اهنگ شکل تو آراز موسوی | دانلود آهنگ آراز موسوی شکل تو کیفیت اصلی MP3 320 + متن کامل

آراز موسوی – شکل تو

دانلود اهنگ جدید آراز موسوی به نام شکل تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شکل تو آراز موسوی از رسانه موزیکیشو

Araz Mousavi Shekle To Download mp3 320 + Lyrics text

آراز موسوی – شکل تو

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 479

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آراز موسوی – شکل تو

باورت کردم نمیخواستم بری چیزی که موند ازت شد این دلدادگی تو یه اشتباه شیرین بودی من دادم همه چیمو نفهمیدی من برات جونم میدادم تا دلم چفت دلت باشه مگه میشه یه عاشق از اونی که زندگیش بوده جدا شه تو خاطراتم تو هر روز و شبم اسم توئه این منه مجنون تو کارم یریز فکر به توئه این همه آدم کدومشون شکل توئه آدمی که ساختی از من هنر دست توئه تو خاطراتم تو هر روز و شبم اسم توئه این منه مجنون تو کارم یریز فکر به توئه این همه آدم کدومشون شکل توئه آدمی که ساختی از من هنر دست توئه من آروم نمیشم تا نبینمت تورو همه کسمی گوش بده به حرفام اگه نخواستی برو تو مثل یه ماهی تو تاریکی شبام دست خودم نیست عاشقتم بی تو بده حال و هوام تو خاطراتم تو هر روز و شبم اسم توئه این منه مجنون تو کارم یریز فکر به توئه این همه آدم کدومشون شکل توئه آدمی که ساختی از من هنر دست توئه تو خاطراتم تو هر روز و شبم اسم توئه این منه مجنون تو کارم یریز فکر به توئه این همه آدم کدومشون شکل توئه آدمی که ساختی از من هنر دست توئه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار آهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز آراز موسوی با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. آراز موسوی در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده شکل تو را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که شکل تو آراز موسوی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای آراز موسوی و شکل تو او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. آراز موسوی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر شکل تو به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. آراز موسوی امیدوار است با عاشقانه شکل تو بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت شکل تو آراز موسوی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از شکل تو آراز موسوی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

آراز موسوی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک شکل تو به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده شکل تو آراز موسوی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای آراز موسوی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه شکل تو خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ شکل تو بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده شکل تو دعوت کرده است. آراز موسوی به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. شکل تو آراز موسویرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. آراز موسوی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه شکل تو این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و آراز موسوی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از شکل تو آراز موسوی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که آراز موسوی با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. شکل تو اثری فوق العاده از آراز موسوی است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. آراز موسوی سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار شکل تو بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود شکل تو آراز موسوی جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست آراز موسوی که مربوط به انتشار شکل تو میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی آراز موسوی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ شکل تو همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. آراز موسوی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه شکل تو تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای آراز موسوی در اهنگ شکل تو لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: