آرتا و اترا امشب ❤️ دانلود اهنگ جدید آرتا و اترا امشب + متن کامل

آرتا و اترا – امشب

دانلود اهنگ جدید آرتا و اترا به نام امشب با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ امشب آرتا و اترا از رسانه موزیکیشو

آرتا و اترا – امشب

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 12

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آرتا و اترا – امشب

امشب از اون شباست که میدونم تهش گریم میگیره اخ از اون شباست که میزنه غیبم از اون شبایی که بازم یه جایی مهمونم حالم قشنگه اما خوب بعدش رو میدونم کف خیابون تا خوده صبح شهرو میکردم امشب از اون شباست که من هیچی نمیفهمم میشناختیم من سره تو با یه دنیا میجنگم گفتم منو عاشق نکن بدجوری بی جنبم (با چشمای خیس تو قلب خیابونم تا خوده صبح به عشق تو میرونم تو میشناسیم خوب میدونی که دیونم میریزه اشکام ببین خیسه فرمونم ) (با چشمای خیس تو قلب خیابونم تا خوده صبح به عشق تو میرونم تو میشناسیم خوب میدونی که دیونم میریزه اشکام ببین خیسه فرمونم ) کاش بودی مثل سابق باز همونجوری عاشق کاش دلت میموند پا حرفاش من دارم بی تو میمیرم از زندگی بد سیرم هنوز تورو میبینم (با چشمای خیس تو قلب خیابونم تا خوده صبح به عشق تو میرونم تو میشناسیم خوب میدونی که دیونم میریزه اشکام ببین خیسه فرمونم ) (با چشمای خیس تو قلب خیابونم تا خوده صبح به عشق تو میرونم تو میشناسیم خوب میدونی که دیونم میریزه اشکام ببین خیسه فرمونم )
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
آرتا و اترا امشب را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران آرتا و اترا را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از آرتا و اترا که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران آرتا و اترا قطعه امشب را جزو بهترین کارهای او می دانند. امشب آرتا و اترا خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه امشب آرتا و اترا را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن اهنگ امشب آرتا و اترا لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: