آرتا و اترا تازگیا ❤️ دانلود اهنگ جدید آرتا و اترا تازگیا + متن کامل

آرتا و اترا – تازگیا

دانلود اهنگ جدید آرتا و اترا به نام تازگیا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تازگیا آرتا و اترا از رسانه موزیکیشو

آرتا و اترا – تازگیا

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آرتا و اترا – تازگیا

یه جوری شدم تازگیا بد گوشه گیرم یهو کلافه میشم از خونه میرم یه جوری شدم تازگیا هی بی قرارم نمیدونم چمه من عیبی نداره (نکنه سره تو هست همه اینا که شبا میمونم بیدار خیرم هی به درو دیوار تو داری میکنی چیکار همه میگن عاشق شدی باز کار دادی دست خودت همه میگن دست دستی یه چاه کندی با دست خودت) (نکنه سره تو هست همه اینا که شبا میمونم بیدار خیرم هی به درو دیوار تو داری میکنی چیکار همه میگن عاشق شدی باز کار دادی دست خودت همه میگن دستی دستی یه چاه کندی با دست خودت) یه جوری شدم ، تاحالا نبودم من این شکلی تا حالا به هیچ کسی ، نداشتم من هیچ حسی انگاری میگن عاشق شدم که همینجوره انگاری فقط قلبم با تو خوب جوره (نکنه سره تو هست همه اینا که شبا میمونم بیدار خیرم هی به درو دیوار تو داری میکنی چیکار همه میگن عاشق شدی باز کار دادی دست خودت همه میگن دست دستی یه چاه کندی با دست خودت) (نکنه سره تو هست همه اینا که شبا میمونم بیدار خیرم هی به درو دیوار تو داری میکنی چیکار همه میگن عاشق شدی باز کار دادی دست خودت همه میگن دستی دستی یه چاه کندی با دست خودت)
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
آرتا و اترا خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ تازگیا به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده تازگیا آرتا و اترا میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای آرتا و اترا دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک تازگیا خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه تازگیا بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده تازگیا دعوت کرده است. آرتا و اترا به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. تازگیا آرتا و اترارا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. آرتا و اترا که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه تازگیا این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و آرتا و اترا از آن مستثنی نیست. امیدواریم از تازگیا آرتا و اترا لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که آرتا و اترا با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. تازگیا اثری فوق العاده از آرتا و اترا است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. آرتا و اترا سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار تازگیا بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود تازگیا آرتا و اترا جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست آرتا و اترا که مربوط به انتشار تازگیا میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی آرتا و اترا با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک تازگیا همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. آرتا و اترا با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار اهنگ تازگیا تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای آرتا و اترا در قطعه تازگیا لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: