آرش و مسیح زدی پر | دانلود آهنگ زدی پر مسیح و آرش + متن

مسیح و آرش – زدی پر

دانلود آهنگ قدیمی مسیح و آرش به نام زدی پر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ زدی پر مسیح و آرش از رسانه موزیکیشو

Masih & Arash Zadi Par Download mp3 320 + Lyrics text

مسیح و آرش – زدی پر

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 32

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مسیح و آرش
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مسیح و آرش – زدی پر

زدی پر فکر میکنم با منه واقعا دلت تو خواستی خاطرت راحت از یادم بره من هنوز قلبم نمیشه باورش یادگاریاتو از دم دارمش بد اومد پشت هم خونه برام زندون شدش من اونم اونکه پشت گریه هاش پنهون شده من تموم خنده هامو جا گذاشتم پس چرا دستات منو تنها گذاشت رفت رفتن تو این آدمو راحت عوض کرد تو بین راه یهو دلت چیو هوس کرد لبخند توام بعد تو با من تلف شد این آخرا رفتارتم واقعا عوض شد رفتن تو این آدمو راحت عوض کرد تو بین راه یهو دلت چیو هوس کرد لبخند توام بعد تو با من تلف شد این آخرا رفتارتم واقعا عوض شد چی مونده بود روی دلت که نگفتی میخواستی تش بد بزنی بم رو عکسات هشتگ بزنی عشق دیگه از سرت پریده … دیدی بازم آخر شدی غریبه عوض شدم راحت تویی دلیلش چی مونده بود ثابت کنم بهت که تورو عاشق کنمت رفتن تو این آدمو راحت عوض کرد تو بین راه یهو دلت چیو هوس کرد لبخند توام بعد تو با من تلف شد این آخرا رفتارتم واقعا عوض شد رفتن تو این آدمو راحت عوض کرد تو بین راه یهو دلت چیو هوس کرد لبخند توام بعد تو با من تلف شد این آخرا رفتارتم واقعا عوض شد
توضیحات

عشق اتفاقیه که می تونه نقطه عطف زندگی یک نفر به حساب بیاد و طبیعیه که بعد از رفتن کسی که عاشقش هستیم. دیگه اون آدم قبل نباشیم. اگر دختر هستید حباب زیبایی که از عشق و داستانای عاشقانه برای خودمون ساختیم می ترکه و دیگه همه چیز مثل قبل پروانه ای و زیبا نیست و اگر پسر هستید، شاید دیگه به این راحتیا دلمون با یک نگاه یا یک لبخند شیرین نلرزه. پس حالا می دونید چرا می گن تا ابد مسئول قلبی هستیم که عاشقش کردیم. حواسمون باشه که از روی خوشی و خنده اینجوری دل کسی رو اسیر نکنیم.

یک آهنگ مخملی زیبا با صدای دل نشین آرش و مسیح رو به شما موزیکیشویی های عزیز تقدیم می کنیم. آهنگ احساسی و ریتمیک *زد پر* که می تونید هم اکنون با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

در ادامه متن کامل ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

در این روزهیی که دوباره خبر از افدایش شیوع ویروس کرونا هست. براتون آرزوی سلامتس داریم و امیدواریم که پروتوکول های بهداشتی رو هر جا که هستید به خوبی رعایت کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: