آرش کایان اوجادان بیر قیز گلیر : دانلود اهنگ جدید آرش کایان اوجادان بیر قیز گلیر + متن کامل

آرش کایان – اوجادان بیر قیز گلیر

دانلود اهنگ جدید آرش کایان به نام اوجادان بیر قیز گلیر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ اوجادان بیر قیز گلیر آرش کایان از رسانه موزیکیشو

Arash Kayan Ojdan Bir Giz Galir Download mp3 320 + Lyrics text

آرش کایان – اوجادان بیر قیز گلیر

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 57

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
آرش کایان – قیز آرش کایان – قیز

متن آهنگ آرش کایان – اوجادان بیر قیز گلیر

اوجادان بیر قیز گلیر(آی آمان آمان آمان) یاری یوخ یالنیز گلیر(آی آمان آمان آمان) یریشی جانلار آلیر(آی آمان آمان آمان) سانکی بیر اولدوز گلیر(آی آمان آمان آمان) آی قارا گاش قارا گوز یاناغی خالّی قیز شیرین دیل گولر اوز دوداغی بالّی قیز گوللری اوزیدیم من(آی آمان آمان آمان) هر یانا دوزیدیم من(آی آمان آمان آمان) گورسیدیم یاریم گلیر(آی آمان آمان آمان) یول لاری بزیدیم من(آی آمان آمان آمان)
توضیحات

آرش کایان خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ اوجادان بیر قیز گلیر به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده اوجادان بیر قیز گلیر آرش کایان میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای آرش کایان دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک اوجادان بیر قیز گلیر خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه اوجادان بیر قیز گلیر بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده اوجادان بیر قیز گلیر دعوت کرده است. آرش کایان به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. اوجادان بیر قیز گلیر آرش کایانرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. آرش کایان که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه اوجادان بیر قیز گلیر این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و آهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و آرش کایان از آن مستثنی نیست. امیدواریم از اوجادان بیر قیز گلیر آرش کایان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: