تو را جویم آرمان گرشاسبی | دانلود اهنگ جدید آرمان گرشاسبی تو را جویم + متن + ویدیو

آرمان گرشاسبی – تو را جویم

دانلود اهنگ جدید آرمان گرشاسبی به نام تو را جویم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تو را جویم آرمان گرشاسبی از رسانه موزیکیشو

Arman Garshasbi To‌ Ra Jooyam Download mp3 320 + Lyrics text

آرمان گرشاسبی – تو را جویم

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آرمان گرشاسبی – تو را جویم

تو میروی و دیده من مانده به راهت ای ماه سفر کرده خدا پشت و پناهت ای روشنی دیده سفر کردی و دارم از اشک روان آینه ای بر سر راهت آن شبنم افتاده به خاکم که ندارم بال و پر پرواز به خورشید نگاهت آینه ی بخت سیه من شد و دیدم آینده خود در نگه چشم سیاهت چشم سیاهت تو را جویم تو را خواهم من از تو دوری نتوانم تو را جویم تو را خوانم بیا بنشین بر دامانم آن شبنم افتاده به خاکم که ندارم بال و پر پرواز به خورشید نگاهت تو را جویم تو را خواهم من از تو دوری نتوانم تو را جویم تو را خوانم بیا بنشین بر دامانم
توضیحات

آرمان گرشاسبی یکی از خواننده های بسیار آگاه و پر مطالعه است که این علمش در زمینه آهنگسازی و موسیقی در آهنگ ها و سبک خواندنش بسیار مشخص است. او ابتدا زندگی حرفه ای اش به عنوان یک خواننده را در گروهی به نام چارتار در سال ۱۳۹۰ شروع کرد. او در این گروه در سبک های پاپ، سنتی و فیوژن کار می کرد.

آرمان بعد از مدتی کار با این گروه تصمیم گرفت تا به دلیل اختلاف نظرهای کاری، راهش را جدا کند و به صورت انفرادی به انتشار آهنگ هایش ادامه دهد. گرچه که هنوز هم شاهد همکاری او با این گروه هستیم. حالا بعد از مدتی سکوت آرمان عزیز خبر از انتشار آهنگ جدیدی داد که امروز با انتشار آن همه را به صرافت شنیدن انداخته است.

شما عزیزان رو دعوت می کنیم تا همراه با ما به آهن جدید آرمان گرشاسبی به نام *تو را جویم* گوش دهدید. این آهنگ در دو کیفیت عالی در رسانه موزیکیشو در دسترس شما قرار گرفته است.

همچنین می توانید در ادامه متن کامل ترانه را ببینید.

 

 

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: