آرمین 2afm یا همان آرمین زارعی اهنگ جدید خود را معرفی کرد

آرمین زارعی اهنگ جدیدش را معرفی کرد

آرمین زارعی از خواننده های قدیمی و نسل دو موسیقی ایران از اهنگ جدیدش رونمایی کرد.

آرمین زارعی اهنگ جدیدش را معرفی کرد

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

آرمین زارعی یا آرمین 2afm اهنگ جدیدش را معرفی کرد

 

آرمین 2afm را همه شما شنونده های موزیک به خوبی می شناسید و با موزیک های این خواننده آشنایی دارید. آرمین در ابتدا موزیک های خود را بر سبک رپ به انتشار می رساند و به همراه رضایا اهنگ های بسیاری زیادی را با مفهوم عاشقانه و احساسی به دست شنونده ها رسانده است.

این خواننده بعد از مدتی کار با سایر خواننده های سبک هیپ هاپ و رپ توانست به تنهایی اهنگ های خود را به انتشار برساند. اکنون آرمین به نام آرمین زارعی توانست بعداز 5 سا فعالیت نکردن در موسیقی مجوز فعالیت رسمی خود را بدست آورد. این خواننده در طول فعالیت قانونی خود سه موزیک زیبا را به انتشار رسانده است که همه آن ها نقد های مثبت و منفی داشت است.

اکنون آرمین زارعی از اهنگ جدید خود رونمایی کرده است. اهنگ جدید آرمین 2afm ریتمی به مانند اهنگ های گذشته او دارد و اینطور کهه به نظر می رسد مفهومی احساسی و عاشقانه را نیز به همراه خواهد داشت.

 

دانلود اهنگ جدید آرمین زارعی

 

آرمین 2afm سه اهنگ بهنام های «برو برنگرد» «رفت» «ایران» را به سبکی متفاوت و خارج از نوع موسیقی هی گذشته خود به انتشار رسانده است. این خواننده و هنرمند به کلی نوع خوانندگی خود را عوض کرده است که امیدواریم با شنیدن موزیک های آرمین از رسانه موزیکیشو نهایت لذت را برده باشید. همچنین اهنگ آرمین زارعی جدید نیز به تازگی رونمایی شده است و شما می توانید آن را پس از انتشار از رسانه موزیکیشو با کیفیت های متفاوت دانلود کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: