اهنگ بزن یه زنگ 2afm آرمین زارعی | دانلود آهنگ با کیفیت اصلی MP3 320 + متن کامل

آرمین زارعی – بزن یه زنگ

دانلود اهنگ جدید آرمین زارعی به نام بزن یه زنگ با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بزن یه زنگ آرمین زارعی از رسانه موزیکیشو

Armin 2AFM Bezan Ye Zang Download mp3 320 + Lyrics text

آرمین زارعی – بزن یه زنگ

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیازها: 754

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آرمین زارعی – بزن یه زنگ

دو سه روزه خونه رو تخت یا رو کاناپم پیگیره استوریات پیگیره کاراتم غصه نخور عزیزم خودم من تا باهاتم همه یه روز میرن ولی من تا تش باهاتم بزن یه زنگ که هوا دو نفرس حق نداری دیگه دور بشی حتی دو قدم از منی که به خاطرت از بیخ و بن شدم عوض منی که به هیچ قیمتی نه نمیدم تورم اَ دست بزن یه زنگ خوب کن تو حالمو با یه اسم خوشگل سیو کن شمارمو بزار به تو مدیون بشم این حال خوبِ دوبارمو بزار با تو بچینم آخر هفته شمالمو بزن یه زنگ به من که شده تنگ دلم ببین چطور بی تابتم منی که سنگ دلم منی که تحت هر شرایطی ته دلم خالی میشه نباشی آخه می تپه واست قلب من بزن یه زنگ به من که شده تنگ دلم ببین چطور بی تابتم منی که سنگ دلم منی که تحت هر شرایطی ته دلم خالی میشه نباشی آخه می تپه واست قلب من من تو، ما به هم وابسته ایم هر دور برام دور تا دور خونه رو پُره شمع کن وقت حرکته برو ساکتو جمع کن بزن یه زنگ به من که شده تنگ دلم ببین چطور بی تابتم منی که سنگ دلم منی که تحت هر شرایطی ته دلم خالی میشه نباشی آخه می تپه واست قلب من بزن یه زنگ به من که شده تنگ دلم ببین چطور بی تابتم منی که سنگ دلم منی که تحت هر شرایطی ته دلم خالی میشه نباشی آخه می تپه واست قلب من
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

 

شاید کمتر کسی باشد آهنگ بزن یه زنگ آرمین زارعی را نشنیده باشد. آرمین زارعی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی آرمین زارعی برای قطعه فوق العاده بزن یه زنگ و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا بزن یه زنگ آرمین زارعی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه بزن یه زنگ در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام آرمین زارعی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت بزن یه زنگ پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه آرمین زارعی بزن یه زنگ خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود آرمین زارعی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ بزن یه زنگ تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. آرمین زارعی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با قطعه بزن یه زنگ فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن بزن یه زنگ آرمین زارعی لذت ببرید.

آرمین زارعی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک بزن یه زنگ به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده بزن یه زنگ آرمین زارعی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای آرمین زارعی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک بزن یه زنگ خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه بزن یه زنگ بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده بزن یه زنگ دعوت کرده است. آرمین زارعی به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. بزن یه زنگ آرمین زارعیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. آرمین زارعی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه بزن یه زنگ این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و آرمین زارعی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از بزن یه زنگ آرمین زارعی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شاید کمتر کسی باشد موزیک بزن یه زنگ آرمین زارعی را نشنیده باشد. آرمین زارعی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی آرمین زارعی برای موزیک فوق العاده بزن یه زنگ و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا بزن یه زنگ آرمین زارعی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک بزن یه زنگ در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام آرمین زارعی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت بزن یه زنگ پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای ترانه آرمین زارعی بزن یه زنگ خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود آرمین زارعی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ بزن یه زنگ تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. آرمین زارعی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک بزن یه زنگ فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن بزن یه زنگ آرمین زارعی لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار آرمین زارعی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب بزن یه زنگ را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده بزن یه زنگ در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. آرمین زارعی در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. بزن یه زنگ آرمین زارعیاز آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. آرمین زارعی نیز در بزن یه زنگ تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ بزن یه زنگ حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ بزن یه زنگ آرمین زارعی را نشنیده باشد. آرمین زارعی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی آرمین زارعی برای اهنگ فوق العاده بزن یه زنگ و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا بزن یه زنگ آرمین زارعی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک بزن یه زنگ در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام آرمین زارعی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت بزن یه زنگ پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک آرمین زارعی بزن یه زنگ خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود آرمین زارعی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه بزن یه زنگ تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. آرمین زارعی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک بزن یه زنگ فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن بزن یه زنگ آرمین زارعی لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که آرمین زارعی با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. بزن یه زنگ اثری فوق العاده از آرمین زارعی است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. آرمین زارعی سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار بزن یه زنگ بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود بزن یه زنگ آرمین زارعی جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست آرمین زارعی که مربوط به انتشار بزن یه زنگ میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی آرمین زارعی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک بزن یه زنگ همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. آرمین زارعی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه بزن یه زنگ تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای آرمین زارعی در اهنگ بزن یه زنگ لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. آرمین زارعی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک بزن یه زنگ جدیدترین اثر آرمین زارعی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. آرمین زارعی با ترانه بزن یه زنگ سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. بزن یه زنگ آرمین زارعی یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون قطعه میبرد چیزی که آرمین زارعی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط آرمین زارعی، بزن یه زنگ را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای آرمین زارعی به ارمغان آورد. امیدواریم آرمین زارعی بعد از بزن یه زنگ باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک بزن یه زنگ آرمین زارعی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
۰۰۰ گفته:

عالیهههههههههههههه

Mamali13 گفته:

بزار با تو بچینم اخر هفته شمالمو❤️

ادمین گفته:

هنوز زمان مشخصی رو نگفته

ایلیا گفته:

آهنگش رو کی میده بیرون؟

سلام این آهنگ کی کاملش میشه دانلودکنیم؟؟؟؟ گفته:

آرمین جان من دوست دارم وهمیشه عالی هستی همیشه شادباشی وسلامت ...به امیدموفقیت های بیشترت ❤️♥️❤️