باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه آرون افشار دانلود آهنگ MP3 اصلی

آرون افشار – باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه

دانلود اهنگ جدید آرون افشار به نام باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه آرون افشار از رسانه موزیکیشو

Aron Afshar Eshgh Download mp3 320 + Lyrics text

آرون افشار – باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 638

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم آرون افشار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آرون افشار – باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه

دل من ثانیه وار فکرته بی اختیار من خود آزارم ولی پای عاشقی بذار گوشه ای از قلبمو تا ابد دادم به تو دل بریدم از همه تا بشم پابنده تو ای وای ... باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه باید به آسمونا بگم چشمای تو فقط مال منه اینو به کل دنیا میگم عشق تو سهم منه میخوام غزل بسازم ازت هر جایی ورد زبونا بشه میخوام که عشق تو دلمون قصه ی مردم دنیا بشه باید که از علاقه ی ما بدجوری غوغا بشه چه قشنگه دیدنت حقمی میگیرمت عشقو باور میکنم هر دفعه میبینمت خود نفسی برام با تو روشنه شبام من وفادارم به تو هر دقیقه هر زمان عشقم ... باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه باید به آسمونا بگم چشمای تو فقط مال منه اینو به کل دنیا میگم عشق تو سهم منه میخوام غزل بسازم ازت هر جایی ورد زبونا بشه میخوام که عشق تو دلمون قصه ی مردم دنیا بشه باید که از علاقه ی ما بدجوری غوغا بشه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ بازپخش و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ بازپخش و اهنگ عاشقانه میباشد.

 

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.
دنیای موسیقی خوشحال است که آرون افشار با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه اثری فوق العاده از آرون افشار است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. آرون افشار سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه آرون افشار جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست آرون افشار که مربوط به انتشار باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی آرون افشار با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. آرون افشار با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای آرون افشار در قطعه باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه لذت ببرید.

آرون افشار باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران آرون افشار را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از آرون افشار که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران آرون افشار آهنگ باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه را جزو بهترین کارهای او می دانند. باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه آرون افشار خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه آرون افشار را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه آرون افشار لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار آرون افشار خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. آرون افشار در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه آرون افشاراز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. آرون افشار نیز در باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا و جذاب لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد قطعه باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه آرون افشار را نشنیده باشد. آرون افشار دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی آرون افشار برای اهنگ فوق العاده باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه آرون افشار همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام آرون افشار در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه آرون افشار باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه خود نیز گواه موفقیت بالای این اهنگ است که باعث شده تا خود آرون افشار نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. آرون افشار نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه آرون افشار لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز آرون افشار با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. آرون افشار در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه آرون افشار یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای آرون افشار و باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. آرون افشار سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. آرون افشار امیدوار است با عاشقانه باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه آرون افشار باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه آرون افشار لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

شاید کمتر کسی باشد قطعه باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه آرون افشار را نشنیده باشد. آرون افشار دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی آرون افشار برای اهنگ فوق العاده باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه آرون افشار همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام آرون افشار در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ آرون افشار باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه خود نیز گواه موفقیت بالای این اهنگ است که باعث شده تا خود آرون افشار نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. آرون افشار نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه آرون افشار لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
6 گفته:

فوق العاده بود من با هاش سلفی گرفتم

Reza گفته:

اصلا احتیاج به نظر دادن نداره. مگه از این بهترم هست؟

حمید گفته:

عالی 👏👏👏🌹❤

فریال گفته:

عالی اقای افشار

شیرین گفته:

عالی

Mostafa گفته:

مثل همیشه خوب و عالی ممنون بابت کارهایه خوبت

Melisa گفته:

کی میخاد منتشر بشه ؟

ناهید گفته:

تو بینظیری بخدا..با آهنگات بهم آرامش میدی

نازنین گفته:

عالی بووود من با اینکه هم شهری هستیم آرزومه ی دفعه با شما سلفی بگیرم 🥺😔

...𝑺𝒂𝒎𝒊𝒓𝒂... گفته:

🥺🤍

آیلین گفته:

ممنون آقای افشار مث همیشه بی نظیرِ آهنگ

آیلین گفته:

بی نظیر

فریبا گفته:

عالیه زنده باشی داداش آرون

زییا گفته:

دلنشیت

زینب گفته:

زیبا