دانلود آهنگ ثانیه وار آرون افشار | MP3 اصلی + متن کامل

آرون افشار – ثانیه وار

دانلود اهنگ جدید آرون افشار به نام ثانیه وار با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ثانیه وار آرون افشار از رسانه موزیکیشو

Aron Afshar Sanie Var Download mp3 320 + Lyrics text

آرون افشار – ثانیه وار

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 426

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم آرون افشار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آرون افشار – ثانیه وار

دل من ثانیه وار فکرته بی اختیار من خود آزارم ولی پای عاشقی بذار گوشه ای از قلبمو تا ابد دادم به تو دل بریدم از همه تا بشم پابنده تو ای وای باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه باید به آسمونا بگم چشمای تو فقط مال منه اینو به کل دنیا میگم عشق تو سهم منه میخوام غزل بسازم ازت هر جایی ورد زبونا بشه میخوام که عشق تو دلمون قصه ی مردم دنیا بشه باید که از علاقه ی ما بدجوری غوغا بشه چه قشنگه دیدنت حقمی میگیرمت عشقو باور میکنم هر دفعه میبینمت خود نفسی برام با تو روشنه شبام من وفادارم به تو هر دقیقه هر زمان عشقم باید از عشق نگاه تو شهرو بهم بریزم یه تنه باید به آسمونا بگم چشمای تو فقط مال منه اینو به کل دنیا میگم عشق تو سهم منه میخوام غزل بسازم ازت هر جایی ورد زبونا بشه میخوام که عشق تو دلمون قصه ی مردم دنیا بشه باید که از علاقه ی ما بدجوری غوغا بشه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. آرون افشار نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک ثانیه وار جدیدترین اثر آرون افشار است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. آرون افشار با اهنگ ثانیه وار سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. ثانیه وار آرون افشار یک ترانه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون قطعه میبرد چیزی که آرون افشار برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط آرون افشار، ثانیه وار را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای آرون افشار به ارمغان آورد. امیدواریم آرون افشار بعد از ثانیه وار باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک ثانیه وار آرون افشار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. آرون افشار نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. ترانه ثانیه وار جدیدترین اثر آرون افشار است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. آرون افشار با ترانه ثانیه وار سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. ثانیه وار آرون افشار یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که آرون افشار برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط آرون افشار، ثانیه وار را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای آرون افشار به ارمغان آورد. امیدواریم آرون افشار بعد از ثانیه وار باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک ثانیه وار آرون افشار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ ثانیه وار آرون افشار را نشنیده باشد. آرون افشار دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی آرون افشار برای موزیک فوق العاده ثانیه وار و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا ثانیه وار آرون افشار همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه ثانیه وار در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام آرون افشار در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت ثانیه وار پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه آرون افشار ثانیه وار خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود آرون افشار نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک ثانیه وار تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. آرون افشار نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ ثانیه وار فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن ثانیه وار آرون افشار لذت ببرید.

آرون افشار خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک ثانیه وار به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده ثانیه وار آرون افشار میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای آرون افشار دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ ثانیه وار خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه ثانیه وار بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده ثانیه وار دعوت کرده است. آرون افشار به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. ثانیه وار آرون افشاررا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. آرون افشار که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه ثانیه وار این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و آرون افشار از آن مستثنی نیست. امیدواریم از ثانیه وار آرون افشار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام آرون افشار را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده ثانیه وار به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، ثانیه وار آرون افشار قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران آرون افشار نیز با خوشحالی از انتشار ترانه ثانیه وار حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. ثانیه وار آرون افشار تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی آرون افشار با انتشار ترانه جذاب ثانیه وار از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. آرون افشار نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک ثانیه وار رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه ثانیه وار آرون افشار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار آرون افشار خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب ثانیه وار را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده ثانیه وار در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. آرون افشار در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. ثانیه وار آرون افشاراز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. آرون افشار نیز در ثانیه وار تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه ثانیه وار حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا و جذاب لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. آرون افشار نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. ترانه ثانیه وار جدیدترین اثر آرون افشار است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. آرون افشار با آهنگ ثانیه وار سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. ثانیه وار آرون افشار یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون قطعه میبرد چیزی که آرون افشار برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط آرون افشار، ثانیه وار را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای آرون افشار به ارمغان آورد. امیدواریم آرون افشار بعد از ثانیه وار باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از ترانه ثانیه وار آرون افشار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شاید کمتر کسی باشد قطعه ثانیه وار آرون افشار را نشنیده باشد. آرون افشار دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی آرون افشار برای ترانه فوق العاده ثانیه وار و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا ثانیه وار آرون افشار همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه ثانیه وار در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام آرون افشار در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت ثانیه وار پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک آرون افشار ثانیه وار خود نیز گواه موفقیت بالای این ترانه است که باعث شده تا خود آرون افشار نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه ثانیه وار تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. آرون افشار نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه ثانیه وار فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن ثانیه وار آرون افشار لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز آرون افشار با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. آرون افشار در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده ثانیه وار را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که ثانیه وار آرون افشار یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای آرون افشار و ثانیه وار او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. آرون افشار سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر ثانیه وار به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. آرون افشار امیدوار است با عاشقانه ثانیه وار بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت ثانیه وار آرون افشار باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از ثانیه وار آرون افشار لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
آیلین گفته:

شما فقط بذارین ما لایک کنیم این چن روزه من کامل حفظ هم شدم عالیه خب آهنگشون دستشون درد نکنه البته گله داشتم چرا آهنگ نمیده آقای آرون افشار